رقیب نو آیفون 15، بدنه این گوشی از تیتانیوم مقاوم تر است، عکس

به گزارش آریا بلاگ، زومیت نوشت: پرچمدار نو ریلمی، دوربینی قدرتمند و بدنه ای مستحکم خواهد داشت. این گوشی 16 آذر رونمایی می گردد.

رقیب نو آیفون 15، بدنه این گوشی از تیتانیوم مقاوم تر است، عکس

ریلمی به صورت رسمی از عرضه پرچمدار مورد انتظار خود با نام GT5 پرو در تاریخ 7 دسامبر (16 آذر) خبر داده است. ریلمی تصاویری را به اشتراک گذاشته که طراحی این گوشی را با جزئیات به نمایش می گذارد.

براساس اطلاعاتی که در ویبو منتشر شده، جدیدترین گوشی ریلمی با طراحی ماژول دوربین دایره ای شکل عرضه می گردد که تا حدی شبیه به اوپو فایند ایکس 6 پرو اما با دوربین چهارگانه است.

همچون پرچم دار اوپو، ریلمی GT5 پرو نیز از یک حلقه فلزی در اطراف ماژول دوربین بهره می برد که مجذوب کننده به نظر می رسد.

در پنل پشتی، شاهد روکش چرمی هستیم. فریم میانی از جنس دورآلومین ساخته شده که طبق گزارش ها، مقاومت در برابر سقوط را تا 40 درصد افزایش می دهد. ریلمی می گوید که استحکام این فلز از آلیاژ تیتانیوم که در آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس استفاده می گردد، بیشتر است. فریم میانی از طراحی تخت بهره می برد اما به گونه ای است که در دست گرفتن آن سخت نباشد.

در قسمت جلویی، نمایشگر ساخت BOE وجود دارد که می تواند روشنایی 1000 نیت را ارائه دهد که در شرایط نوری زیاد به 1600 نیت می رسد. ریلمی ادعا می نماید که این پنل می تواند به حداکثر روشنایی محلی 4500 نیت نیز برسد. این یعنی بخشی از صفحه نمایش در سناریوهای خاص می تواند به 4500 نیت دست پیدا کند، مثلاً در طول پخش ویدیو HDR و زیر تابش مستقیم نور خورشید.

ریلمی GT5 پرو از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 قدرت می گیرد و از محفظه بخار برای خنک سازی بهره می برد.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 11 آذر 1402 بروزرسانی: 11 آذر 1402 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 13402

به "رقیب نو آیفون 15، بدنه این گوشی از تیتانیوم مقاوم تر است، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقیب نو آیفون 15، بدنه این گوشی از تیتانیوم مقاوم تر است، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید