شروع پرداخت مستمری اسفند بازنشستگان تأمین اجتماعی خبرنگاران

به گزارش آریا بلاگ، مدیر کل تأمین اجتماعی غرب تهران عظیم گفت: پرداخت حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی از 15 اسفند شروع شده و تا 27 اسفند و براساس حروف الفبا به حساب آن ها واریز می گردد.

شروع پرداخت مستمری اسفند بازنشستگان تأمین اجتماعی خبرنگاران

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، حسین امیری گنجه در حاشیه نشست هفتگی کارشناسان طرح ملی 3070 گفت: با توجه به دستور اداری مورخ 14 اسفند ماه سال 1399 حقوق بازنشستگانی که نام خانوادگی آنان با آ و الف آغاز می گردد، از روز آدینه به 15 اسفند ماه حساب آن ها واریز شده است.

وی ادامه داد: سایر بازنشستگان تأمین اجتماعی نیز بر اساس حروف الفبا تا روز 27 اسفند حقوق خود را دریافت خواهند کرد و مطابق با روال همیشگی این سازمان حقوق تمامی بازنشستگان و مستمری بگیران پیش از انتها ماه حقوق خود را دریافت می نمایند.

امیری گنجه با تاکید بر اینکه کلیه مستمری های بازنشستگان در سال 1399 پرداخت شده، توضیح داد: در امسال با افزایش سالیانه حقوق بازنشستگان و اجرای متناسب سازی؛ حقوق دریافتی بازنشستگان از مرداد ماه سال 1399 نسبت به سال 1398 حدود 42% افزایش داشته است و در صورت تصویب نهایی پرداخت 90 هزار میلیارد تومان از مطالبات سازمان تأمین اجتماعی در بودجه سال 1400 مرحله دیگری از متناسب سازی نیز انجام می گردد.

مدیر کل تأمین اجتماعی غرب تهران عظیم با بیان اینکه متناسب سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی موجب بهبود شرایط معیشت این افراد شده است، گفت: پس از اجرای متناسب سازی در تأمین اجتماعی، سایر صندوق های بازنشستگی نیز برنامه متناسب سازی اجرا کردند که در نتیجه آن میزان دریافتی بازنشستگان آن ها افزایش بیشتری داشت و فاصله ای بین حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی با سایر صندوق ها ایجاد شده است که باید رفع گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 فروردین 1400 بروزرسانی: 6 فروردین 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 6342

به "شروع پرداخت مستمری اسفند بازنشستگان تأمین اجتماعی خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع پرداخت مستمری اسفند بازنشستگان تأمین اجتماعی خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید