آلکنو: لیگ ملت ها به بسیاری از سؤال های من درباره بازیکنان پاسخ خواهد داد، از نفرات جوان تیمم خیلی راضی ام

به گزارش آریا بلاگ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران با ابراز رضایت از عملکرد نفرات جوان تیمش در هفته نخست مسابقات لیگ ملت ها گفت، آنها در اجرای بعضی از مهارت ها به کار، تمرین و تجربه نیاز دارند.

آلکنو: لیگ ملت ها به بسیاری از سؤال های من درباره بازیکنان پاسخ خواهد داد، از نفرات جوان تیمم خیلی راضی ام

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، ولادیمیر آلکنو سرمربی تیم ملی والیبال مردان ایران پس از پیروزی ایران مقابل هلند، در جمع بندی خود از سه بازی هفته نخست ایران در لیگ ملت ها، گفت: در مجموع این سه بازی نتیجه ای که گرفتیم شاید عالی نبوده نباشد، ولی از آنجا که هدف اصلی ما از حضور در لیگ ملت ها آمادگی برای المپیک است، من باید صرف نظر از نتیجه، به تمام بازیکنان نگاه کنم و به تناوب به همه بازی بدهم. البته در چند مورد ما به خاطر بیماری بازیکنان مجبور به بعضی تغییرات شدیم که این هم در راستا حرکت تیم تأثیرگذار بود.

سرمربی تیم ملی ایران ادامه داد: از بازیکنان جوان تیم مثل صابر کاظمی، میثم صالحی، امیرحسین اسفندیار و آرمان صالحی خیلی راضی ام. به نظر من این بازیکنان آینده والیبال ایران هستند. آنها در جریان بازی تمام تلاش خود را انجام می دهند تا هر چه در توان دارند، در خدمت تیم به کار بگیرند. جوان های تیمم در اجرای بعضی از فاکتورها بسیار خوب عمل می کنند و در بعضی مهارت ها هم به کار، تمرین و تجربه نیاز دارند تا پخته شوند.

آلکنو همچنین با اشاره به اینکه با انجام سه بازی هنوز زود است تا درباره عملکرد کلی تیم و بازیکنان به نتیجه برسد، افزود: لیگ ملت ها به بسیاری از سؤال های من درباره بازیکنان جواب خواهد داد. باید تا پایان مسابقات صبر کنیم و عملکردها را در شرایط مختلف بازی ببینیم.

سرمربی تیم ملی والیبال درباره ترکیب و برنامه ایران برای بازی های هفته دوم لیگ ملت ها گفت: برای سه بازی هفته دوم طی روزهای آینده با آگاهی از شرایط سلامت بازیکنان و نسبت به شرایط فنی و فیزیکی شان تصمیم خواهم گرفت.

مردان والیبال ایران هفته نخست لیگ ملت ها را با انجام سه بازی (دو شکست مقابل ژاپن و روسیه و یک پیروزی مقابل هلند) به پایان رساندند و پس از سه روز استراحت، دیدارهای هفته دوم خود را طی سه روز پیاپی به ترتیب مقابل کانادا (پنجشنبه ساعت 14:30)، ایتالیا (جمعه ساعت 19) و بلغارستان (شنبه ساعت 22) برگزار خواهند کرد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 7222

به "آلکنو: لیگ ملت ها به بسیاری از سؤال های من درباره بازیکنان پاسخ خواهد داد، از نفرات جوان تیمم خیلی راضی ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلکنو: لیگ ملت ها به بسیاری از سؤال های من درباره بازیکنان پاسخ خواهد داد، از نفرات جوان تیمم خیلی راضی ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید