ترامپ دعوت ژی برای سفر به چین را قبول نموده است

به گزارش آریا بلاگ، خبرگزاری رسمی چین از قبول دعوت رئیس جمهور چین از سوی رئیس جمهور آمریکا برای سفر به این کشور خبر داده است.

ترامپ دعوت ژی برای سفر به چین را قبول نموده است

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تمکن مالی ویزای تحصیلی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب و طی کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، خبرگزاری شینهوا به نقل از مقام های رسمی گفت که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا دعوت ژی جین پینگ رئیس جمهور چین را برای سفر به این کشور قبول نموده است.

رئیس جمهور چین برای سفری دو روزه وارد فلوریدا شده است. این نخستین ملاقات روسای جمهور دو کشور به شمار می رود. ژی خواهان همکاری، سرمایه گذاری بیشتر آمریکا در اقتصاد چین شده است.

دونالد ترامپ روز پنجشنبه گفته بود که در ملاقات با ژی جین پینگ، از وی خواهد خواست تا درخصوص تراز تجاری بین دو کشور اقدام کند و همچنین برای مهار جاه طلبی هسته ای همکاری بیشتری داشته باشد.

دونالد ترامپ پیش از مراسم شام گفت: تا الان مذاکرات طولانی با هم داشتیم و چیزی به دست نیاورده ایم، مطلقا هیچی، اما با هم دوست شده ایم، این را می توانم ببینم و فکر می کنم در دراز مدت ما روابط بسیار خوبی با هم خواهیم داشت.

رهبران دو کشور و هیات های همراه احتمالا مذاکرات جدی خود در مورد تجارت بین دو کشور و سیاست خارجی را امروز- جمعه- آغاز نمایند.

دونالد ترامپ در جریان مبارزات انتخاباتی خود وعده داده بود جلوی فرار سرمایه و اشتغال از آمریکا به چین را بگیرد. ترامپ همچنین از تراز تجاری بین دوکشور انتقاد نموده بود.

منبع: تسنیم
انتشار: 4 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 2051

به "ترامپ دعوت ژی برای سفر به چین را قبول نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ دعوت ژی برای سفر به چین را قبول نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید