جزییات طرح یارانه ترکیبی

به گزارش آریا بلاگ، خبرنگاران: حسین میرزایی سخنگوی شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی در گفت وگوی تلویزیونی درباره طرح پیشنهادی کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی برای تلفیق شدن یارانه و بسته معیشتی توضیحاتی ارائه کرد.

جزییات طرح یارانه ترکیبی

به گزارش خبرنگاران به نقل از باشگاه خبرنگاران،حسین میرزایی گفت :طی جلساتی که داشتیم بررسی کردیم در نهایت در کمیسیون تلفیق تصویب شد به همین روش تفکیک شده، یارانه و کمک معیشتی پرداخت شود.

وی اظهار کرد: پیشنهادی از سوی کمیسیون تلفیق مطرح شد که یارانه و کمک معیشتی با هم تلفیق و مبلغ آن کاهش یابد. با بررسی هایی که صورت گرفت شاهد افرادی بودیم که نیازمندی بیشتری دارند و این پیشنهاد به ضرر آن ها بود.

میرزایی گفت: تبصره 14 بودجه 98 اعلام کرده بود که سه دهک بالای درآمدی از رایانه حذف شود و اگر حمایت معیشتی به این 3 دهک داده شود نقض این تبصره است.

وی ادامه داد:طی جلساتی که داشتیم بررسی کردیم در نهایت در کمیسیون تلفیق تصویب شد به همین روش تفکیک شده، یارانه و کمک معیشتی پرداخت شود.

میرزایی گفت: قرار بود از ابتدا به تمام افراد بسته معیشتی واریز نشود چرا که اطلاعاتی دقیقی از سطح درآمدی مردم نداشتند.

وی اضافه کرد: در وزارت کار با فرایند الکترونیک بررسی های لازم انجام شد تا افرادی که نیازمند دریافت این بسته معیشتی نیستند حذف شوند و این کمک معیشتی را دریافت نکند، هرچند که برخی از مردم اعتراض به این شیوه داشتند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 2458

به "جزییات طرح یارانه ترکیبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزییات طرح یارانه ترکیبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید