جودوکاران کشورمان رقبای خود را شناختند، سه ایرانی آدینه روی تاتامی

به گزارش آریا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، این دوره از مسابقات صبح فردا با حضور 489 از 88 کشور دنیا به میزبانی امارات در ابوظبی شروع می گردد. آدینه هشتم آبان ماه در نخستین روز این مسابقات جودوکاران اوزان 60-، 66- و 73- کیلوگرم به روی تاتامی می روند که از تیم ملی ایران محمد محمدی بریمانلو، آرش آقایی و وحید بنا به دیدار حریفان خود خواهند رفت.

جودوکاران کشورمان رقبای خود را شناختند، سه ایرانی آدینه روی تاتامی

بر همین اساس در وزن 66- کیلوگرم که 42 جودوکار حضور دارند محمد محمدی بریمانلو در گروه D دور نخست استراحت دارد و سپس به مصاف چاپارو از مکزیک می رود. وی در صورت پیروزی یکی از جودوکاران آلمان، صربستان یا بلژیک را پیش رو دارد. در قسمت بالایی جدول گروه D هم پرتغال، مغولستان، کانادا، کویت و بلاروس مبارزه می نمایند که نماینده کشورمان در صورت رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی با یکی از این جودوکاران مبارزه خواهد نمود.

تیم ملی کشورمان در وزن 73- کیلوگرم دو نماینده دارد. آزش آقایی که به تازگی از رده جوانان به اردوی تیم ملی بزرگسالان اضافه شده، در گروه B دور نخست دیوید آنکور از مکزیک را پیش رو دارد و در صورت فزونی به مصاف میکولاس آنگواری از مجارستان می رود. این مجارستانی نفر نهم رنکنیگ دنیای، دارنده نقره المپیک 2012 لندن و سه برنز قهرمانی دنیا است.

در همین وزن و در گروه C وحید بنا در اولین دیدار ژیلیوم چینه از فرانسه را پیش رو دارد و در صورت فزونی به مصاف برنده مبارزه جودوکاران چین و مونته نگرو خواهد رفت. در این وزن هم 52 جودوکار حضور دارند.

روز شنبه نهم آبان ماه در دومین روز این مسابقات سعید ملایی در وزن 81- کیلوگرم خواهد رفت. در این وزن 53 جودوکاران حضور دارند که نماینده کشورمان نیامو سورن از مغولستان را پیش رو دارد. ملایی در صورت پیروزی به مصاف برنده مبارزه جودوکاران ایتالیا و امارات می رود.

یکشنبه دهم آبان ماه در سومین و آخرین روز این مسابقات جواد محجوب در وزن 100- کیلوگرم جایی که 37 جودوکار ثبت نام نموده اند، دور نخست مارنین پک نفر ششم رنکنیگ دنیای را پیش رو دارد. محجوب در صورت پیروزی باید با یکی از جودوکاران امارات، استونی یا تونس را پیش رو خواهد داشت. حریف سوئدی محجوب در سال 2015 طلای گراند اسلم تیومن و نقره گرندپری اولان باتور را کسب نموده نموده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 901

به "جودوکاران کشورمان رقبای خود را شناختند، سه ایرانی آدینه روی تاتامی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جودوکاران کشورمان رقبای خود را شناختند، سه ایرانی آدینه روی تاتامی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید