داوود اوغلو خطاب به دولت اردوغان: از مدیریت بحران کرونا عاجز هستید

به گزارش آریا بلاگ، نخست وزیر سابق ترکیه و رهبر حزب آینده با انتقاد از دولت اردوغان در مدیریت بحران کرونا، مشکل اصلی ترکیه را مدیران عاجز خواند.

داوود اوغلو خطاب به دولت اردوغان: از مدیریت بحران کرونا عاجز هستید

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، وزارت کشور ترکیه از بامداد روز شنبه برای مقابله با گسترش ویروس کرونا به مدت 48 ساعت در 30 کلان شهر و استان زونگولداغ مقررات منع آمدوشد برقرار نموده است.

همین مسئله باعث شد که مردم ترکیه چند ساعت مانده به شروع قرنطینه، به مراکز مواد غذایی و نانوایی ها هجوم ببرند که منجر به ایجاد صف های طولانی و فشرده و رعایت نشدن قانون فاصله اجتماعی شد.

احمد داوود اوغلو نخست وزیر سابق ترکیه و رهبر حزب آینده به این حوادث به شدت واکنش نشان داد و با انتشار پیغام ویدئویی در حساب توییتری خود مطرح کرد: ترکیه با بحران و مدیران عاجز از حل بحران دست به گریبان است. تصاویر، قابل تأمل و بسیار ناراحت کننده است. قوانین فاصله گذاری اجتماعی زیر پا گذاشته می گردد و شهروندانمان را به خطر می اندازد. از همه هم وطنانم خواهش می کنم که اگر کار ضروری ندارند برای حفظ سلامتی خود به خانه برگردند.

اکرم امام اوغلو شهردار استانبول و وابسته به حزب جمهوریت خلق نیز به اقدامات دولت ترکیه واکنش نشان داد.

وی با اشاره به اینکه دولت هیچ گونه هماهنگی با شهرداری استانبول در مورد قرنطینه انجام نداده است، ناراحتی خود از این مسئله را به زبان آورد و اظهار داشت: نباید هیچ اقدامی بدون هماهنگی با شهرداری صورت می گرفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 2939

به "داوود اوغلو خطاب به دولت اردوغان: از مدیریت بحران کرونا عاجز هستید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داوود اوغلو خطاب به دولت اردوغان: از مدیریت بحران کرونا عاجز هستید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید