راه اندازی آسان سایت بدون احتیاج به دانش فنی

به گزارش آریا بلاگ، خبرنگاران | سرویس تکنولوژی - اگر شما نیز جزو افرادی هستید که قصد راه اندازی سایت داشته ولی دانش فنی اینکار را ندارید ما در اینجا روشی را به شما خواهیم گفت که بتوانید در سریع ترین زمان و به راحت ترین شکل ممکن، سایت ایده آل خود را راه اندازی نمایید.

راه اندازی آسان سایت بدون احتیاج به دانش فنی

جهت دریافت مشاوره خدمات سفارش طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

روش معمول راه اندازی سایت

در حالت عادی برای راه اندازی سایت می بایست در ابتدا اقدام به خرید هاست و دامین نمایید. دامین یا دامنه به عنوان آدرس سایت بوده و هاست نیز فضای مورد احتیاج برای بارگذاری اطلاعات سایت می باشد. برای ثبت دامنه می بایست در نظر داشته باشید که باید آدرسی را انتخاب نمایید که در اختیار کسی نبود و در واقع برای ثبت شدن، آزاد باشد. به آنالیز این موضوع در اصطلاح Whois گفته می شود که در صورت آزاد بودن می توان دامنه را ثبت نمود. قبل از خرید هاست نیز می بایست زبان و سیستم مدیریت محتوای مورد استفاده را دانست و بر همین اساس، سرویس مناسب را برای سایت خریداری نمود. توجه داشته باشید که هاست ها انواع مختلفی دارند و برای اینکه بتوانید سایت را به درستی راه اندازی نمایید می بایست هاست را بر اساس ملزومات CMS انتخاب نمایید. همانطور که مشاهده می کنید انجام روش عادی برای بسیاری از افراد مقودر نیست و احتیاج به دانش فنی دارد. بر همین اساس ما طرحی را برای شما در نظر گرفته ایم تا بتوانید به واسطه این طرح پیشنهادی بتوانید در کوتاه ترین زمان و آسان ترین شکل ممکن، صاحب وبسایت ایده آل خود شوید. طرح پیشنهادی در ادامه تشریح می شود.

روش سریع راه اندازی سایت

ما در مجموعه میزبان فا یک طرح بی نظیر را برای شما در نظر گرفته ایم که بتوانید بدون دغدغه، سایت مورد نظر خودتان را راه اندازی نمایید. در قالب این طرح شما تنها با خرید هاست از میزبان فا قادر خواهید بود ملزومات اساسی دیگر نظیر دامنه، قالب و گواهی امنیتی را بصورت کاملا رایگان در اختیار داشته باشید! نکته جالب تر اینکه نصب و راه اندازی سایت ساز نیز بصورت کاملا رایگان برای سایت شما صورت می گیرد. این یعنی داشتن سایت بدون درگیر شدن با مسائل فنی مربوط به راه اندازی سایت!

نحوه خرید هاست از میزبان فا

برای خرید هاست از میزبان فا تنها کافیست به لینک زیر مراجعه کرده و هاست مورد نظر خودتان را سفارش دهید. گفتنی است برای فعال شدن امکانات رایگان به همراه نصب رایگان سایت ساز به همراه قالب حرفه ای می بایست سفارش هاست را با دوره پرداخت سالانه انجام دهید. با اینکار، علاوه بر برخورداری از امکانات و راه اندازی رایگان سایت می توانید از تخفیف قابل توجه نیز استفاده نمایید. یعنی راحت ترین، ارزان ترین و سریع ترین راه ممکن برای داشتن سایت!

خرید هاست ارزان و حرفه ای از میزبان فا

برای دسترسی به صفحه مربوط به سرویس های هاست دارای امکانات رایگان بر روی لینک زیر کلیک کنید:

هاست سی پنل ایران میزبان فا

منبع: setare.com
انتشار: 31 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 31 اردیبهشت 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 6890

به "راه اندازی آسان سایت بدون احتیاج به دانش فنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی آسان سایت بدون احتیاج به دانش فنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید