سنگ سفیدی: دیدارهای محبت آمیز قبل از جام ملت ها مثمر ثمر است

به گزارش آریا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، محمدرضا سنگ سفیدی پس از پیروزی تیم ملی فوتسال ایران برابر ازبکستان در دو بازی تدارکاتی گفت: بعد از یک سال وقفه و نداشتن بازی بین المللی به دلیل شیوع ویروس کرونا، بالاخره تمرینات و بازیهای محبت آمیز استارت خورد که بدون شک برگزاری این نوع مسابقات، به فرایند رشد و موفقیت تیم کمک بسزایی می کند.

سنگ سفیدی: دیدارهای محبت آمیز قبل از جام ملت ها مثمر ثمر است

وی در ادامه اعلام نمود: برگزاری مسابقات محبت آمیز و تدارکاتی قبل از شروع جام ملتها ها به ما کمک بسزایی می کند تا به هماهنگی لازم برسیم. حضور در جام ملتها بدون بازی تدارکاتی بسیار سخت است.

سنگ سفیدی ادامه داد: برگزاری این بازی نیاز بود چرا که کادر فنی پس از مدتها بازیکنان را ارزیابی کرد و پی به نقاط ضعف و قوت تیم برد.

وی اضافه نمود: در بازی اول دو تیم بعد از چند وقت به میدان آمدند و در واقع در مسابقه اول آنطور که باید از بازی فوتسال لذت نبردیم و شاهد نمایش فوتسال حرفه ای نبودیم. اما در بازی دوم، دو تیم هماهنگ تر شدند و رقابت پایاپایی را شاهد بودیم. ما از تجربیاتمان استفاده کردیم و توانستیم پیروز میدان شویم.

سنگ سفیدی در پایان گفت: در مسابقه دوم، در ظرف یک دقیقه 2 گل خوردیم و با درایت و تجربه کادر فنی، توانستیم به بازی برگردیم و گل های خورده را جبران کنیم و در نهایت پیروز میدان شویم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آبان 1399 بروزرسانی: 20 آبان 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 4713

به "سنگ سفیدی: دیدارهای محبت آمیز قبل از جام ملت ها مثمر ثمر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سنگ سفیدی: دیدارهای محبت آمیز قبل از جام ملت ها مثمر ثمر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید