سوریه، تجمع مردم قامشلی در اعتراض به ادامه اشغالگری آمریکا

به گزارش آریا بلاگ، اهالی قامشلی سوریه تجمع گسترده ای را در اعتراض به اشغالگری آمریکا و ترکیه در خاک کشورشان برگزار کردند.

سوریه، تجمع مردم قامشلی در اعتراض به ادامه اشغالگری آمریکا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) در گزارشی تاکید کرد اهالی منطقه حومه جنوبی قامشلی با تجمع در روستای جلبارات همزمان با گرامیداشت چهل و هفتمین سالگرد جنگ آزادیبخش اکتبر شعارهایی در مخالفت با حضور نیروهای اشغالگر آمریکایی و ترکیه سر دادند.

شیخ فایز عبدالعزیز العاکوب در گفتگویی با این خبرگزاری تاکید کرد : ما امروز در یادواره جنگ اکتبر ضمن یاد آوری ایثارگری کادر ارتش عربی سوریه در آزادیبخش سرزمین و حمایت از سوریه در برابر هر نوع خطر و تهدیدی تاکید می کنیم که امروز ما دفاع از وطن را همراه با فرزندانمان در مقابل زیاده خواهی های اشغالگران آمریکایی و ترکیه که به دنبال متزلزل کردن امنیت و چپاول خیرات منطقه ما هستند، در دستورکار خود قرار می دهیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

خانم امل العلی از ساکنان این منطقه نیز در این زمینه به سانا گفت : اشغالگری آمریکایی و ترکیه ای خود نمونه جدیدی از تروریسم دولتی است .

وی از سکوت جهانی در مقابل چپاول علنی منابع سوریه توسط آمریکا و تسهیل ورود تروریست ها از سوی نظام ترکیه به خاک سوریه ابراز تعجب کرده و پرسید : آنانی که شعار دفاع از حقوق بشر سر می دهند ، کجایند ، مردم سوریه از زمان آغاز جنگ ظالمانه علیه این ملت از گرسنگی و تشنگی و وحشت رنج می برند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 آبان 1399 بروزرسانی: 20 آبان 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 4707

به "سوریه، تجمع مردم قامشلی در اعتراض به ادامه اشغالگری آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوریه، تجمع مردم قامشلی در اعتراض به ادامه اشغالگری آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید