شوک خبری مدیرعامل استقلال: فقط 5 روز برای پول شفر وقت داریم

به گزارش آریا بلاگ، مدیرعامل استقلال می گوید باشگاه برای پرداخت مطالبات ارزی باشگاه به 18 میلیارد پول نیازمند است.

شوک خبری مدیرعامل استقلال: فقط 5 روز برای پول شفر وقت داریم

به گزارش ایسنا، احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد مطالبات شفر و بویان از این باشگاه اظهار کرد: ما چون همواره عنوان کردیم که با طرفدار خود باید صداقت داشته باشیم و از آنجایی که من خودم را با طرفدار در همه امور شریک می دانم، صلاح دانستم دو موضوع مهم را عنوان کنم. موضوع اول مطالبات وینفرد شفر است. از فیفا نامه ای آمده که 550 هزار دلار معادل 10 میلیارد تومان در 5 روز آینده به ایشان پرداخت کنیم که اگر با کمی تدبیر با این مساله روبرو می شدیم، می توانستیم به موقع پول این مربی را پرداخت کنیم و به این شرایط دچار نمی شدیم. تهیه این مبلغ با توجه به فرصت بسیار کمی که وجود دارد، مشکل بزرگی است.

او ادامه داد: موضوع دوم مطالبات بویان است که مبلغ 320 هزار دلار باید پرداخت گردد. تا اینجای کار 3 اخطار برای پرداخت این بازیکن داده شده بود و این موضوع تبعات بسیار زیادی برای باشگاه دارد. این تبعات می تواند کسر امتیاز، جرایم ارزی، سقوط به رده های پایین تر یا محرومیت از پنجره جابجایی باشد. ما به یک میلیون دلار به اعتبار احتیاج داریم و این درحالی است که ما می خواستیم به بازیکنان پرداختی داشته باشیم. ما بنا داشتیم در راستای حمایت از پیشکسوتان و مطالبات تیم های پایه و آموزشگاه اقداماتی داشته باشیم اما پرداخت ارزی باشگاه روی این اقدامات سایه انداخته است.

سعادتمند اضافه کرد: من خواهش می کنم شرکت هایی که به باشگاه بدهکار هستند، مطالبات باشگاه را پرداخت کند و در غیر اینصورت مجبور می شویم از راه قضایی وارد پرداخت این مطالبات شویم. از دوستانی که برای پرداخت دیاباته به من یاری کردند، می خواهم که به من یاری نمایند. از طرفداران انتظار یاری اقتصادی ندارم اما درخواست دارم با ایده های خود به ما یاری نمایند. ما حدود 18 میلیارد تومان به پول احتیاج داریم تا این مشکل رفع گردد.

منبع: عصر ایران
انتشار: 18 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 3460

به "شوک خبری مدیرعامل استقلال: فقط 5 روز برای پول شفر وقت داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شوک خبری مدیرعامل استقلال: فقط 5 روز برای پول شفر وقت داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید