مدیر سابق امنیت سایبری آمریکا: ادعای تقلب ترامپ یک تهدید داخلی است

به گزارش آریا بلاگ، کریستوفر کربز مدیر سابق امنیت سایبری آمریکا معتقد است: دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا مشغول گسترش اطلاعات دروغ است و این شکلی از تهدید داخلیاست که این رئیس جمهور آمریکا برای مقابله با آن در این سمت سوگند یاد کرده است.

مدیر سابق امنیت سایبری آمریکا: ادعای تقلب ترامپ یک تهدید داخلی است

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

کریستوفر کربز، مدیر سابق زیرساخت و فضای سایبری وزارت امنیت داخلی آمریکا به آکسیوس گفت: رئیس جمهور آمریکا بخش بزرگی از اطلاعات دروغی است که درباره تقلب در انتخابات منتشر می شوند اما مطمئنا کسان دیگر هم هستند.

این جدیدترین مورد از اظهار نظر کربز درباره رئیس سابقش است که او را به خاطر بیانیه اش درباره این که انتخابات 2020 امن ترین انتخابات در تاریخ آمریکا بوده اخراج کرد.

کربز درباره اینکه چطور با ادعاهای دروغ ترامپ در زمانی که همچنان برای او کار می کرده دست و پنجه نرم می کرده گفت: یکی از پرسشهایی که ما پرسیدیم این بود اگر روسها دارند این کار را انجام می دهند ما چه کار کنیم؟

وی افزود: ما به هنگام ورود به پست های فدرال سوگند یاد می کنیم که از قانون اساسی در برابر تهدیدات خارجی و داخلی دفاع کرده و به آن پایبند باشیم. ما به سوگندمان پایبند بودیم آن را اجرا کردیم.

کربز در ادامه در پاسخ به اینکه آیا دونالد ترامپ یک تهدید داخلی است پاسخ داد: اطلاعات دروغی وجود دارد که او اشاعه می دهد. منظور من این است که اطلاعات دروغ یک نوع تهدید است.

وی افزود: رهبران جمهوریخواهان باید برخاسته و بگویند، این آن چیزی نیست که ما الان نیاز داشته باشیم به مردم آمریکا بگوییم. ما لازم داریم اعتماد به انتخابات را بازیابی کنیم. ما نیاز داریم که اعتماد به دموکراسی را بازیابی کنیم. ما همه فکر می کنیم دموکراسی انعطاف پذیر است و میتواند این نوع حمله را تاب بیاورد. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 27 دی 1399 بروزرسانی: 27 دی 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 5409

به "مدیر سابق امنیت سایبری آمریکا: ادعای تقلب ترامپ یک تهدید داخلی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر سابق امنیت سایبری آمریکا: ادعای تقلب ترامپ یک تهدید داخلی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید