ناتو: مأموریت آموزشی ما در عراق ادامه خواهد یافت

به گزارش آریا بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از آناتولی، ینس استولتنبرگ دبیرکل پیمان آتلانتیک شمالی ناتو در حاشیه نشست وزرای دفاع کشورهای عضو این سازمان در بروکسل خطاب به خبرنگاران گفت: ماموریت آموزشی ناتو در عراق ادامه خواهد یافت.

ناتو: مأموریت آموزشی ما در عراق ادامه خواهد یافت

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تحصیلی انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

دبیرکل پیمان آتلانتیک شمالی با ادعای اینکه ادامه حضور ناتو در عراق برای جلوگیری از اقتدار مجدد گروهک تروریستی داعش در این کشور اهمیت کلیدی دارد، مدعی شد: نیروهای ناتو به دعوت بغداد در عراق حضور دارند و تا زمانیکه دولت این کشور بخواهد، در آنجا خواهند ماند. ماموریت آموزشی ما در عراق باید گسترش یابد و آماده یاری بیشتر به این کشور باشیم.

لازم به ذکر است ناتو در در جولای 2018 تصمیم به اعزام مشاور نظامی به این کشور گرفت. حدود 500 مشاور نظامی زیر نظر ماموریت ناتو در عراق فعالیت می نمایند.

این درحالیست که استولتنبرگ در سخنان خود به کوشش محور غربی- عبری- عربی در تشکیل و یاری به گروهک تروریستی داعش در عراق و سوریه اشاره ای نکرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 2252

به "ناتو: مأموریت آموزشی ما در عراق ادامه خواهد یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناتو: مأموریت آموزشی ما در عراق ادامه خواهد یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید