پلمپ 11 دفتر غیرمجاز خدمات مسافرتی و گردشگری در مشهد

به گزارش آریا بلاگ، خبرنگاران: دبیر انجمن صنفی کارفرمایی دفاتر خدمات مسافرت هوایی، جهانگردی و زیارتی خراسان رضوی گفت: در بازرسی های مدون این انجمن با همکاری اداره اماکن نیروی انتظامی، 11 دفتر غیرمجاز خدمات مسافرتی پلمپ شد.

پلمپ 11 دفتر غیرمجاز خدمات مسافرتی و گردشگری در مشهد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا پاییز هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

مجید فرقانی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در مشهد مقدس اظهار کرد: یکی از مهم ترین دغدغه های انجمن صنفی خدمات مسافرتی، فعالیت دفاتر غیرمجاز است و در بازدید های مدون این انجمن قبل از سال 92، در زمینه دفاتر غیرمجاز فعال در اطراف حرم مطهر رضوی فعالیت های گسترده ای انجام شد و 11 دفتر غیرمجاز با همکاری اداره اماکن نیروی انتظامی استان پلمپ شد.

وی بیان نمود: در ایام نوروز نیز فعالیت های نظارتی به دلیل فعال شدن ستاد دائمی سفرهای نوروزی در خراسان رضوی تشدید می گردد و به صورت روزانه از دفاتر خدمات مسافرتی بازدید می گردد.

فرقانی مطرح کرد: به بسیاری از دفاتر غیرمجاز فعال اخطارهای لازم داده شده است و بعضی تعهد داده اند که مسائل خود را مرتفع نمایند و برای کسب مجوز اقدام نمایند.

عدم هماهنگی نهادهای نظارتی

دبیر انجمن صنفی کارفرمایی دفاتر خدمات مسافرت هوایی، جهانگردی و زیارتی خراسان رضوی گفت: اساسی ترین مشکل ما در این زمینه، عدم هماهنگی و تناسب میان فعالیت های دستگاه های نظارتی است، زیرا صنعت گردشگری فقط دارای یک متولی نیست.

فرقانی مطرح کرد: در دولت قبل مصوب شد که فعالیت های گردشگری به بخش خصوصی واگذار گردد اما این مسئله به دلیل اتمام کار دولت وقت شکل اجرایی به خود نگرفت و با توجه به اینکه دولت جدید نیز تازه استقرار پیدا نموده است انتظار نداریم که این مسئله به سرعت حالت اجرایی به خود بگیرد، اما در هر صورت این اتفاق باید محقق گردد.

وی اضافه کرد: اگر بسیاری از اختیارات به بخش خصوصی واگذار گردد، مسائل اداری نیز برای حل و برطرف مسائل مرتفع می گردد.

فرقانی با اشاره به اهمیت مقوله آموزش فعالان بخش گردشگری و دفاتر خدمات مسافرتی توضیح داد: آکادمی های آزاد و دانشگاه جامع علمی کاربردی میراث خراسان رضوی در این زمینه فعال هستند و در حال حاضر بیش از 90 درصد نیروهای فعال در دفاتر خدماتی و بخش گردشگری استان تحصیلنموده هستند و در خود انجمن صنفی نیز حدود سه هزار دانش پژوه آموزش دیده اند زیرا اعتقاد داریم یکی از مهم ترین دغدغه های ما تعلیم نیروی انسانی است.

منبع: تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 2017

به "پلمپ 11 دفتر غیرمجاز خدمات مسافرتی و گردشگری در مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلمپ 11 دفتر غیرمجاز خدمات مسافرتی و گردشگری در مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید