کاظمی: هیچ انقلابی به اندازه انقلاب ما دشمن نداشت

به گزارش آریا بلاگ، یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در مقایسه دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی با دستاوردهای انقلاب کشورهای دیگر گفت: هیچ انقلابی به اندازه ای که ما دشمن داشتیم دشمن نداشته است، اما علی رغم همه دشمنی ها و مسائل به دستاوردهای ارزشمندی دست پیدا کردیم.

کاظمی: هیچ انقلابی به اندازه انقلاب ما دشمن نداشت

به گزارش خبرنگاران، در بیانیه اخیر رهبر انقلاب به جوانان خاطر نشان شد که عظمت پیشرفتهای چهل ساله ملّت ایران آنگاه بدرستی دیده می گردد که این مدّت، با مدّت های مشابه در انقلاب های بزرگی همچون انقلاب فرانسه و انقلاب اکتبر شوروی و انقلاب هند مقایسه گردد.

محمد کاظمی در گفت وگو با خبرنگاران، در این خصوص گفت: هیچ انقلابی به این صورت خیلی زود قانون مدار نشد و همه موارد را در چهارچوب قانون اجرایی نکرد، هیچ انقلابی هم به اندازه ای که ما دشمن داشتیم دشمن نداشته است، این همه مسائل فراروی هیچ انقلابی نبوده است، اگر همراهی مردم نبود هر کدام از این توطئه ها کافی بود که این انقلاب را با چالش جدی روبرو کند.

وی اضافه نمود: قاعدتاً ما علی رغم همه دشمنی ها، مسائل و موانعی مانند جنگ، تحریم، مسائل هسته ای و علی رغم اینکه در این سال ها یک دنیا مقابل ما ایستاد در طول این 40 سال به دستاوردهای ارزشمندی دست پیدا کردیم، برای مثال دستاورد ما در مسائل حقوقی دارای اهمیت است، ما بلافاصله پس از انقلاب صاحب قانون اساسی شدیم و همه نهادهای ما بر اساس قانون تشکیل شد، در اولین فرصت مجلس را تشکیل دادیم و دموکراسی را پایه گذاری کردیم و میزان را رای مردم دانستیم.

نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی اضافه نمود: اینها دستاوردهای بزرگی است که باید به آنها توجه کنیم، البته در کنار این دستاوردها مسائلی هم وجود دارد که بالاخره وجود این مسائل در هر کشوری طبیعی است و ما باید در جهت برطرف این مسائل تلاش کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 84

به "کاظمی: هیچ انقلابی به اندازه انقلاب ما دشمن نداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاظمی: هیچ انقلابی به اندازه انقلاب ما دشمن نداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید