کرونا همچنان در کازرون پرسه می زند

به گزارش آریا بلاگ، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون گفت: کرونا هنوز در جامعه حضور دارد، شهروندان این ویروس را جدی بگیرند.

کرونا همچنان در کازرون پرسه می زند

بندر برامکی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون در گفت وگو با خبرنگار از ، اظهار کرد: آزمایش یک نفر دیگر در شهرستان کازرون مثبت شد و تعداد بیماران مبتلا به ویروس کرونا در این شهرستان، به 70 نفر رسید.

او با بیان اینکه از مبتلایان به کووید 19 در شهرستان کازرون 57 نفر بهبود یافته اند، اضافه کرد: یک نفر در بیمارستان بستری و 9 نفر در قرنطینه خانگی هستند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون اضافه کرد: پیش از این، تعداد مبتلایان به کرونا ویروس در شهرستان کازرون 69 نفر بوده و 3 نفر نیز جان باخته بود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون با بیان اینکه کرونا هنوز در جامعه حضور دارد، مردم این ویروس را جدی بگیرند، اضافه کرد: شهروندان برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و سلامتی خود، خانواده و جامعه، ارتباط مستقیم اجتماعی را کم کرده، در خانه بمانند و از تردد های غیرضروری خودداری کنند.

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی شیراز، تعداد مبتلایان به کروناویروس در استان فارس تا امروز 30 اردیبهشت ماه، 5 هزار و 94 نفر بوده است و 102 نفر از آن ها جان خود را دست داده اند.

شهرستان کازرون در فاصله 120 کیلومتری جنوب غربی شیراز قرار گرفته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 3337

به "کرونا همچنان در کازرون پرسه می زند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا همچنان در کازرون پرسه می زند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید