ورزشگاه سه هزار نفری والیبال کاشان تا دو سال آینده افتتاح خواهد شد

به گزارش آریا بلاگ، وزیر ورزش و جوانان در حاشیه سرکشی به پروژه های عمرانی شهرستان کاشان در جمع خبرنگاران گفت: حدود 3600 پروژه ناتمام عمرانی در سراسر کشور داریم که بر اساس اولویت افتتاح خواهد شد.

ورزشگاه سه هزار نفری والیبال کاشان تا دو سال آینده افتتاح خواهد شد

به گزارش خبرنگاران، مسعود سلطانی فر در سفر یک روزه خود به دو استان قم و اصفهان از روند تکمیل چندین پروژه ورزشی بازدید کرد.

وزیر ورزش و جوانان پس از این سرکشی ها در کاشان و در جمع خبرنگاران گفت: سالن ورزشی 3000 نفره کاشان به دلیل محدودیت منابع مالی مثل بسیاری از پروژه های عمرانی دیگر در چند سال گذشته روند کندی داشته اما امیدواریم با یک ردیف بودجه اختصاصی در سال آینده این ورزشگاه زیبا که حق مردم کاشان است را نهایتا تا سرانجام سال 99 به بهره برداری برسانیم.

او در خصوص پروژه های نیمه تمام عمرانی در سراسر کشور گفت: از دو سال پیش تا کنون که مسئولیت وزارت ورزش و جوانان را به عهده گرفتیم بیش از 4500 پروژه ناتمام ورزشی در سراسر کشور داشتیم که اکنون به حدود 3600 پروژه رسیده است و پروژه های بسیار دیگری هم بر اساس اولویت بزودی افتتاح خواهد شد.

وی اضافه کرد: سال جاری حدود 500 پروژه ورزشی یا افتتاح شده یا خواهد شد که این به نوبه خودش یک رکورد است. همچنین یک سری پروژه های ناتمام دیگر داریم که بعضی از آنها از جمله حدود 12 ورزشگاه 6 هزار نفره، دو ورزشگاه 15 هزار نفری در زنجان و ارومیه، تعدادی ورزشگاه سرپوشیده دو و میدانی و دو پیست دوچرخه سواری در گیلان و مازندران در اولویت است و تا سرانجام سال آینده افتتاح خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در ورزش گفت: ما از ظرفیت هایی که در قانون بودجه در خصوص اجرا، تکمیل و بهره برداری از پروژه های ورزشی با یاری بخش خصوصی پیش بینی شده به خوبی استفاده کردیم و بر اساس ارزیابی سازمان برنامه و بودجه جزء چند دستگاه برتر در این خصوص بودیم. رغبت و تمایل بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در ورزش بسیار زیاد است. با توجه به قیمت های سال گذشته حدود ده هزار میلیارد تومان و بر اساس برآوردهای جدید بالای 14 هرار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل تمام پروژه های ورزشی در سراسر کشور احتیاج داریم که امیدواریم تا سرانجام دولت تدبیر و امید اکثر پروژه های بزرگ را به بهره برداری برسانیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 54

به "ورزشگاه سه هزار نفری والیبال کاشان تا دو سال آینده افتتاح خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورزشگاه سه هزار نفری والیبال کاشان تا دو سال آینده افتتاح خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید