اسکیت مازندران لیگ رجحان شد

به گزارش آریا بلاگ، حسین خیری نیا در مصاحبه با خبرنگاران گفت: تیم رول بال اسکیت مازندران با کسب مقام سومی در مسابقات لیگ دسته یک اشگاه های کشورکه به میزبانی آمل برگزار شده بود، صعود به رقابتهای فصل آینده لیگ برتر رول بال اسکیت را کسب کرد.

اسکیت مازندران لیگ رجحان شد

وی اضافه کرد: دراین مسابقات که شش تیم دوره ای با هم رقابت نموده بودند، تیم های قم، تهران با کسب مقام های قهرمانی ودومی در مسابقات رول بال اسکیت باشگاه های کشور، صعود به لیگ برتر را جشن گرفتند.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون اسکیت با اشاره به اینکه مسابقات دو روزه رول بال اسکیت دسته یک باشگاه های کشور با حضور شش تیم از استانهای تهران، مازندران،البرز، خراسان رضوی، قم و کرمان حضور داشتند و به صورت دوره ای در آمل برگزارشد، گفت، که سطح رقابتهای این دوره با وجود برگزاری نخستین دوره آن در لیگ دسته یک، قابل قبول ورضایت بخش بوده است.

خیری نیا اضافه کرد: از نکات قابل اشاره ومهم دراین بازیها دانیال ساحلی اسکیت سوار مازندرانی با 11 گل زده بعنوان آقای گل مسابقات و همچنین فنی ترین بازیکن انتخاب شد.

رشته رول بال، ترکیبی از سه رشته ورزشی هندبال، بسکتبال و اسکیت است که به صورت تیمی برگزار می گردد، هر تیم از دوازده بازیکن تشکیل می گردد که شش بازیکن درون زمین و شش بازیکن ذخیره هستند.

بیش از سه هزار ورزشکار درمازندران به صورت حرفه ای در رشته اسکیت فعالیت می نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 65

به "اسکیت مازندران لیگ رجحان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکیت مازندران لیگ رجحان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید