رایواچ: نخستین بازی مان در جام ملت ها را می بریم، کونستانتین: بازی سختی پیش رو داریم

به گزارش آریا بلاگ، سرمربیان صربستانی و انگلیسی تیم های ملی تایلند و هند به اظهارنظر درباره نخستین بازی دو تیم در جام ملت های 2019 آسیا پرداختند.

رایواچ: نخستین بازی مان در جام ملت ها را می بریم، کونستانتین: بازی سختی پیش رو داریم

به گزارش خبرنگاران، تیم های ملی فوتبال تایلند و هند از ساعت 17 فردا (یکشنبه) در دومین بازی گروه A جام ملت های آسیا 2019 به مصاف هم می روند. نخستین بازی این گروه به عنوان بازی افتتاحیه این رقابت ها امشب میان تیم های ملی امارات و بحرین برگزار می گردد.

میلووان رایواچ، سرمربی تیم ملی فوتبال تایلند درباره بازی با هند گفت: ما با فراموشی بازی تدارکاتی اخیر برابر عمان به اصلاح اشتباهات پرداختیم و فردا تماش کوشش خود در بازی با هند انجام می دهیم. همه کار می کنیم تا در نخستین بازی جام ملت های آسیا به نتیجه لازم دست یابیم. تایلند برنده این بازی خواهد بود.

استیون کونستانتین، سرمربی انگلیسی تیم ملی فوتبال هند نیز گفت: انتظار یک بازی سخت برابر تایلند را داریم، زیرا یک تیم واقعاً خوب است. بی صبرانه منتظر هستیم تا نخستین بازی مان در جام ملت های آسیا آغاز گردد.

وی اضافه کرد: هند تیم بسیار جوانی است و آنها آماده آغاز هستند. ما دومین تیم جوان جام ملت های آسیا محسوب می شویم و فکر می کنم این بازیکنان بهترین ها را در زمین بازی ارائه خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 51

به "رایواچ: نخستین بازی مان در جام ملت ها را می بریم، کونستانتین: بازی سختی پیش رو داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رایواچ: نخستین بازی مان در جام ملت ها را می بریم، کونستانتین: بازی سختی پیش رو داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید