رونمایی سامسونگ از فناوری نمایشگر تاشوی خود در تاریکی، عکس

به گزارش آریا بلاگ، سامسونگ در کنفرانس سالانه توسعه دهندگان 2018 از فناوری نمایشگر تاشوی خود در تاریکی بدون ذکر جزییات درباره موبایلی که فناوری روی آن نصب شده، رونمایی کرد.

رونمایی سامسونگ از فناوری نمایشگر تاشوی خود در تاریکی، عکس

به گزارش خبرنگاران، کمپانی کره ای بعد از شرح درباره فناوری های بیکسبی و اندروید پای، با خاموش کردن چراغ های سالن از یک گوشی قرارگرفته در قاب ناشناس رونمایی کرد که روی آن نمایشگر تاشو نصب شده است.

سامسونگ نام آن را Infinity Flex Display گذاشته است که به عنوان بخشی از پروژه گوشی هوشمند تاشو قرار است در سال 2019 راهی بازار گردد.

نمایشگر رونمایی شده از جنس اولد است که قابلیت انعطاف پذیری داشته و نوع خاصی از کامپوزیت پلیمر به صورت کاور روی آن قرارگرفته است.

به گفته کارشناسان از چسب مخصوص برای چسباندن کاور جدید روی اولد استفاده شده است که همه اجزا را به هم وصل نموده و قابلیت تا کردن تا بیش از 100 هزار بار را پیدانموده تا مانع از شکستگی گردد.

آنچه در کنفرانس نمایش داده شد، شبیه ویدئو لورفته از سال 2014 است که سامسونگ اولین بار خبرش را داد که مانند کتاب باز و بسته می گردد و از دو اسکرین مجزا ساخته شده است. وقتی بسته می گردد شاهد یک نمایشگر شبیه گوشی های هوشمند هستیم و وقتی مانند کتاب باز می گردد، شاهد یک اسکرین انعطاف پذیر هستیم که سیستم عامل روی آن به طور یکدست نقش می بندد.

اما آنچه کمپانی چینی Royole قبل از سامسونگ رونمایی کرد، با سیستم انعطاف پذیر کمپانی کره ای متفاوت است.

دلیل رونمایی در تاریکی هم به این خاطر است که گوشی هوشمند هنوز درحال توسعه است و تا کامل شدن به صورت نهایی کمی زمان می برد.

5656

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 6 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 16

به "رونمایی سامسونگ از فناوری نمایشگر تاشوی خود در تاریکی، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی سامسونگ از فناوری نمایشگر تاشوی خود در تاریکی، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید