نگاه بدبینانه به نیمکت نشینی نوراللهی و بیرانوند: دوباره لج بازی؟

به گزارش آریا بلاگ، پرسپولیس برای بازی با پیکان احتیاج مبرمی به بیرانوند و نوراللهی داشت اما کی روش با حضور آن ها در اردوی این تیم مخالفت کرد و در اقدامی عجیب، از این دو مقابل ونزوئلا هم استفاده نکرد.

نگاه بدبینانه به نیمکت نشینی نوراللهی و بیرانوند: دوباره لج بازی؟

به گزارش خبرنگاران ، تیم ملی مقابل ونزوئلا با تساوی یک بر یک متوقف شد اما نکته ای که فارغ از نتیجه پنهان ماند، لج بازی دوباره کارلوس کی روش با پرسپولیس و برانکو ایوانکوویچ بود. شاید بگویید لج بازی چرا اما اگر به ترکیب تیم ملی و بازیکنان تعویضی این تیم نگاهی بیندازید حتما شما هم به این نکته می رسید. کی روش برای بازی پرسپولیس مقابل پیکان که به طرز عجیبی در روزهای فیفا برگزار گردید، دو بازیکن ملی پوش را در اختیار برانکو قرار نداد. دو بازیکن به نام های علیرضا بیرانوند و احمد نوراللهی که اولی مقابل ترینیداد و توباگو روی نیمکت نشست اما دومی در ترکیب ثابت نهاده شد و در پست هافبک دفاعی بازی کرد.

پیش بینی اینکه احمد نوراللهی مقابل ونزوئلا در ترکیب ثابت قرار نگیرد سخت نبود، چون او برابر ترینیداد و توباگو در ترکیب نهاده شد و بازی هم کرد اما اینکه کی روش دوباره بیرانوند را روی نیمکت بنشاند و از امیر عابدزاده در این بازی استفاده کند کمی عجیب بود. بیرانوند که طی ماه های گذشته و در روزهای فیفا، حداقل یک بار در ترکیب تیم ملی قرار می گرفت و به عنوان دروازه بان ثابت بازی می کرد، این بار در هر دو بازی مقابل ترینیداد و توباگو و ونزوئلا روی نیمکت نشست و حتی یک دقیقه هم فرصت حضور در زمین را پیدا نکرد. احمد نوراللهی نیز همینطور. او هم حتی به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین نشد و این در حالی بود که کی روش تعویض های بسیاری انجام داد و از بازیکنان بسیاری استفاده کرد.

از ترکیب اولیه ایران مقابل ونزوئلا، فقط 5 بازیکن تعویض نشدند. امیر عابدزاده، حسین کنعانی زادگان، محمدرضا خانزاده، میلاد محمدی و امید ابراهیمی. در این بازی، حتی چند بازیکن که مقابل ترینیداد و توباگو بازی کردند در ترکیب ثابت نهاده شدند اما خبری از احمد نوراللهی نشد و او 90 دقیقه روی نیمکت نشست تا بازی امید ابراهیمی را تماشا کند.

پرسپولیس برای بازی مقابل پیکان احتیاج مبرمی به بیرانوند و نوراللهی داشت اما کی روش با حضور آن ها در اردوی این تیم مخالفت کرد و در اقدامی عجیب، از این دو مقابل ونزوئلا هم استفاده نکرد. نگاه بدبینانه دیگری هم وجود دارد. اینکه کی روش بعد از مصاحبه چند روز قبل برانکو که گفته بود امیدوارم ملی پوش ها سالم به تمرینات پرسپولیس برگردند، از آن ها استفاده ننموده و هر دو را روی نیمکت نشانده.

لج بازی با برانکو و پرسپولیس شاید علت این ماجرا باشد. شاید کی روش می خواست ثابت کند که با وجود عدم احتیاج به نوراللهی و بیرانوند، آن ها را در اختیار پرسپولیس هم قرار نمی دهد. اتفاقی که بارها نمونه اش را دیده ایم اما نه کی روش درباره اش شفاف سازی نموده و نه پرسپولیس به این موضوع معترض شده است.

270-2

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 23 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 24

به "نگاه بدبینانه به نیمکت نشینی نوراللهی و بیرانوند: دوباره لج بازی؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاه بدبینانه به نیمکت نشینی نوراللهی و بیرانوند: دوباره لج بازی؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید