گسترش برنامه های مذهبی و معنوی در مراکز بهداشتی و درمانی بوشهر

به گزارش آریا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، حسین دارابی ظهر چهارشنبه در برنامه ریزی کارگاه ارتقای ائمه جماعات و کارشناسان فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ضمن تبریک ماه ربیع الاول گفت: روند روبه رشد فعالیت های مذهبی و معنوی در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بر هیچ کس پوشیده نیست و امیدواریم با شتابی بیشتر این مسیر طی گردد.

گسترش برنامه های مذهبی و معنوی در مراکز بهداشتی و درمانی بوشهر

قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه نمود: سیاست های خاص دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در زمینه مسایل معنوی و مذهبی به عنوان اصول اولیه است.

وی بیان نمود: بررسی وضعیت موجود دانشگاه یکی از مسائل بسیار مهم و تأثیرگذار در برخورد با مسائل روز خواهد بود که باید همه همکاران به عنوان یک راه حل اصلی در برخورد با مسائل در خصوص آن اشراف داشته و مد نظر قرار دهند.

دارابی ادامه داد: بررسی وضعیت موجود می تواند مسیر حرکت هر مدیری را معین کند و سیاست های آتی را نیز معین کند.

وی بیان نمود: ائمه جماعت مجموعه سفیران معنوی و مذهبی در شبکه های بهداشت و درمان و بیمارستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی هستند که مورد وثوق ترین افراد نیز هستند که در آن مجموعه حضور دارند.

قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: ائمه جماعات باید اشراف به مسایل محیطی، مسایل علمی و روز مجموعه داشته باشند تا بتوانند در برابر مسایل و مسائل تدابیر خاص و مورد لزوم آن مجموعه اندیشیده گردد.

وی اضافه نمود: در یک مجموعه هر یک از افراد روحیات و خصوصیات خاصی دارند که باید در برخورد هرکدام از آنها تدابیر خاصی مورد احتیاج است.

دارابی ادامه داد: هرچه قدر در مورد سیاست های اصلی در محیط هایی که مسئولیت آن بر عهده ما است در زمینه علم افزایی کوشش کنیم بازهم احتیاج به کار و کوشش بیشتر است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 20

به "گسترش برنامه های مذهبی و معنوی در مراکز بهداشتی و درمانی بوشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گسترش برنامه های مذهبی و معنوی در مراکز بهداشتی و درمانی بوشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید