آخرین شرایط ترافیکی جاده های کشور ، بارش برف و کولاک در چالوس، هراز و آزاد راه تهران ، شمال

به گزارش آریا بلاگ، مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه هاگفت: در حال حاضر شاهد برف و کولاک در محورهای چالوس ، هراز و آزادراه تهران - شمال هستیم.

آخرین شرایط ترافیکی جاده های کشور ، بارش برف و کولاک در چالوس، هراز و آزاد راه تهران ، شمال

به گزارش خبرنگاران، ایمان محرابی نیا اضافه نمود: بنابر هشدارهای صادره سازمان هواشناسی، امروز بارش برف و باران در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران- شمال و آزادراه قروین- را در بر می گیرد.

به گفته مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور، محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران- شمال و آزادراه قروین- رشت، از بارش برف یا باران، رخداد مه، کاهش دیدو در نواحی با اقلیم گرم رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و در منطقه ها سردسیر، ارتفاعات و دامنه ها بارش برف سنگین، وقوع بهمن و کولاک برف در نیمه جنوبی استان آذربایجان غربی، نیمه غربی کردستان، کرمانشاه، نیمه شمالی فارس، کهگیلویه و بویر احمد، چهارمحال و بختیاری، نیمه شرقی خوزستان، ایلام و جنوب و غرب اصفهان شاهد هستیم.

او گفت: از مسافران جاده ای و مسافران درخواست می گردد پیش از عزیمت به جاده ها از آخرین شرایط راه ها به وسیله سامانه های اطلاع رسانی 141، هنگام تردد احتیاط لازم را داشته و اقدامات پیشگیرانه انجام دهند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 بهمن 1401 بروزرسانی: 20 بهمن 1401 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 11880

به "آخرین شرایط ترافیکی جاده های کشور ، بارش برف و کولاک در چالوس، هراز و آزاد راه تهران ، شمال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط ترافیکی جاده های کشور ، بارش برف و کولاک در چالوس، هراز و آزاد راه تهران ، شمال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید