آذرباد: نباید روی مس رفسنجان فشار کاذب وجود داشته باشد، از پاس گل دادن لذت می برم

به گزارش آریا بلاگ، هافبک تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: انتظارها از تیم ما باید منطقی باشد و دوست نداریم فشار کاذب روی تیم وجود داشته باشد.

آذرباد: نباید روی مس رفسنجان فشار کاذب وجود داشته باشد، از پاس گل دادن لذت می برم

محسن آذرباد در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد پیروزی 3 بر 2 تیمش برابر تراکتور گفت: بازی آسانی در پیش نداشتیم و با وجود اینکه با اختلاف یک گل برنده شدیم اما می توانستیم گل های بیشتری بزنیم. با این وجود مهم سه امتیاز بود که گرفتیم تا شرایط خودمان را در جدول بهتر کنیم.

وی که با زدن دو پاس گل تعداد پاس هایش را در این فصل به 4 پاس گل رساند، تاکید کرد: همیشه دوست دارم برای تیمم بازیکن مثمر ثمری باشم و البته موفقیت های تیمی از همه چیز مهمتر است. از پاس گل دادن لذت می برم و امیدوارم در مسابقات بعد هم دوباره به تیمم در این زمینه کمک کنیم.

هافبک تیم فوتبال مس رفسنجان در مورد اعتراض تراکتوری ها به داوری این مسابقه گفت: فکر نمی کنم مورد خاصی وجود داشته باشد و در صحنه ای که برای ما پنالتی گرفته شد بازیکن حریف توپ را با دست زد.

آذرباد در پاسخ به این سؤال که آیا مس رفسنجان می تواند مدعی کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا شود بیان نمود: بازی به بازی جلو می رویم و از حالا نمی خواهیم در مورد آینده صحبت کنیم. نباید فشار کاذب روی تیم ما ایجاد شود و باید انتظارها از مس رفسنجان منطقی باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 اسفند 1400 بروزرسانی: 22 اسفند 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 9263

به "آذرباد: نباید روی مس رفسنجان فشار کاذب وجود داشته باشد، از پاس گل دادن لذت می برم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آذرباد: نباید روی مس رفسنجان فشار کاذب وجود داشته باشد، از پاس گل دادن لذت می برم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید