اداره میراث فرهنگی شهرستان اردبیل راه اندازی شد

به گزارش آریا بلاگ، اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان اردبیل به صورت رسمی شروع به کار کرد.

اداره میراث فرهنگی شهرستان اردبیل راه اندازی شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، امروز یکشنبه 29 مهر 97 با حضور مدیر کل میراث فرهنگی استان اردبیل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان اردبیل به صورت رسمی شروع به کار کرد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در جلسه شروع به کار این اداره توضیح داد: با توجه به ظرفیت های موجود در شهرستان اردبیل در زمینه های میراث فرهنگی و گردشگری لازم بود حوزه مسؤولیت این شهرستان با اداره کل تفکیک گردد تا بتوان مسایل و مسائل شهرستان اردبیل را به صورت تخصصی تر پیگیری کرد.

نادر فلاحی با اشاره به اینکه بیش از نیمی از جمعیت استان اردبیل در شهرستان اردبیل متمرکز شده است، اضافه نمود: متاسفانه شهرستان اردبیل مورد بی مهری های عمده ای قرار گرفته است و نیازمند توجه ویژه در این حوزه هستیم و امید می رود راه اندازی اداره مستقل منجر به ساماندهی امور گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی شهرستان گردد.

او متذکر شد: عمده پل های تاریخی، حمام تاریخی، مجموعه جهانی شیخ صفی و بسیاری از بناهای تاریخی در شهرستان اردبیل واقع شده است که این مساله مسؤولیت ما را در حوزه شهرستان اردبیل بیشتر خواهد نمود.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل ادامه داد: ضروری است اداره میراث فرهنگی شهرستان اردبیل نسبت به ظرفیت های موجود در شهرستان اردبیل فعالیت خود را به مروز زمان توسعه دهد که با تحقق این موضوع بخشی از وظایف اداره کل میراث فرهنگی استان کاهش می یابد و در این صورت می توانیم به موضوعات و مسایل استانی بیشتر از گذشته رسیدگی کنیم.

محرم جعفری به عنوان سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان اردبیل منصوب شده است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 25 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 441

به "اداره میراث فرهنگی شهرستان اردبیل راه اندازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اداره میراث فرهنگی شهرستان اردبیل راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید