ادعای جالب قلعه نویی قبل از اولین بازی فصل نو

به گزارش آریا بلاگ، امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از ملاقات گل گهر سیرجان - تراکتور تبریز گفت: روز خبرنگار را به خبرنگاران اصیل که برای ساختن جامعه قلم زدند و از زندگی و جوانی خود گذشتند، تبریک می گویم. خیلی خوشحالیم که لیگ برتر شروع شده است. شناخت تیم ها از یکدیگر در هفته های نخست کمتر و بازی ها سخت تر است. به تیم تراکتور خوش آمد می گویم. این باشگاه برخلاف سال گذشته تیم بسیار خوبی دارد و کادر فنی و بازیکنان خوبی گرفته است.

ادعای جالب قلعه نویی قبل از اولین بازی فصل نو

وی در خصوص تمرینات آماده سازی گل گهر اظهار داشت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم و امیدوارم با ارائه یک بازی خوب به سه امتیاز برسیم. گل گهر شرایط خوبی دارد. بازیکنان زیادی از ما جدا شده اند، اما مهمترین کار ما این بود که شاکله تیم را حفظ کردیم و چند بازیکن به جمع مان اضافه شدند. امیدوارم آنها برای نفراتی که جدا شده اند، جایگزینان خوبی باشند. اردوی خوبی در ترکیه داشتیم؛ به ویژه ملاقات با ایوب اسپور که به ما خیلی یاری کرد و دستاوردهای بسیار خوبی داشت. به اهداف مان در اردوی ترکیه رسیدیم.

سرمربی گل گهر سیرجان با تمجید از مدیران این باشگاه گفت: از مدیریت باشگاه تشکر می کنم که عملکرد بسیار خوبی در حفظ شاکله تیم و برنامه های ستادی باشگاه داشته است. چند بازیکن را می خواستیم که آنها را جذب کردیم و تا زمان وجود دارد، شاید یکی دو بازیکن دیگر جذب کنیم.

قلعه نویی درباره غایبان گل گهر برای ملاقات با تراکتور توضیح داد: بلاتکلیف هستیم و نمی دانیم محروم داریم یا خیر. بازیکن مصدوم نداریم و همه در شرایط خوبی هستند.

منبع: فرارو
انتشار: 22 مرداد 1401 بروزرسانی: 22 مرداد 1401 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 10473

به "ادعای جالب قلعه نویی قبل از اولین بازی فصل نو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای جالب قلعه نویی قبل از اولین بازی فصل نو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید