استراماچونی سرمربی اودینزه می گردد؟

به گزارش آریا بلاگ، سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال ممکن است دوباره راهنمایی اودینزه در سری A را برعهده بگیرد، اما در حال حاضر حاضر مانعی عظیم برسر راه وی وجود دارد.

استراماچونی سرمربی اودینزه می گردد؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بر اساس گزارش های منتشرشده در رسانه های ایتالیایی، باشگاه اودینزه در آستانه اخراج ماسیمو اوددو از سرمربیگری این تیم ایتالیایی است که تیم تحت راهنماییش در تمامی 11 بازی اخیر خود در سری A شکست خورده است. انتظار می رفت آندره آ استراماچونی جانشین اوددو در اودینزه گردد و دوباره راهنمایی این تیم را برعهده بگیرد، اما شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت ایتالیا خبر می دهد که مانعی عظیم برسر مذاکرات بین طرفین به وجود آمده است.

سرمربی پیشین اینتر می خواهد باشگاه به وی درباره جذب بازیکنان مدنظرش در نقل وانتقالات برای فصل آینده تضمین بدهد و این خواسته اش در قرارداد ذکر گردد، هر چند مدیران باشگاه اودینزه تمایلی به تن دادن به این خواسته ندارند و در مقابل استراماچیونی هم حاضر نیست بدون این تضمین ها قراردادی را با این باشگاه ایتالیایی امضا کند.

طبق این گزارش ها، آندره آ ماندورلینی، سرمربی پیشین تیم های بولونیا، آتالانتا، هلاس ورونا و جنوا گزینه ای دیگر برای جانشینی اوددو در اودینزه است، اما این سرمربی ایتالیایی در آستانه پذیرفتن راهنمایی تیم سرمونزه از سری B ایتالیاست.

استراماچونی 44 ساله که بین سال های 2014 تا 2015 راهنمایی اودینزه را برعهده داشت، تابستان گذشته به عنوان سرمربی استقلال معرفی گردید و پس از حدود نیم فصل حضور در این تیم ایرانی به دلیل پرداخت نشدن به موقع دستمزدش، در اواسط آذر ماه قراردادش را یکجانبه فسخ و اقدام به ترک ایران کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 3632

به "استراماچونی سرمربی اودینزه می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استراماچونی سرمربی اودینزه می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید