اعلام حکم انضباطی یوفا برای تیم های سوپرلیگ اروپا تا روز آدینه

به گزارش آریا بلاگ، نهاد حاکم بر فوتبال اروپا تا چند روز دیگر رأی نهایی خود برای معین تکلیف تیم های بنیان گذار سوپرلیگ اروپا را اعلام خواهد نمود.

اعلام حکم انضباطی یوفا برای تیم های سوپرلیگ اروپا تا روز آدینه

به گزارش خبرنگاران، شبکه اسکای اسپورت ایتالیا اظهار داشت که اتحادیه فوتبال اروپا تا روز آدینه هفته جاری درباره 12 تیمی که در سوپرلیگ اروپا شرکت خواهند کرد تصمیم گیری خواهد نمود.

طبق گزارش این شبکه، کمیته اجرایی یوفا روز آدینه جلسه دیگری تشکیل خواهد داد و نتیجه احتمالی آن محروم کردن این تیم 12 تیم از حضور در رقابت های لیگ قهرمانان و لیگ اروپا خواهد بود.

از تیم های راه یافته به مراحل نیمه نهایی لیگ قهرمانان و لیگ اروپا، تیم های رئال مادرید، منچسترسیتی و چلسی و از جمع 4 تیم نیمه نهایی لیگ اروپا تیم های آرسنال و منچستریونایتد، تیم هایی هستند که برای حضور در سوپرلیگ اروپا اعلام آمادگی نموده اند و به این ترتیب در صورتی که یوفا آنها را از ادامه حضور در این رقابت ها محروم کند، شرایط عجیبی شکل خواهد گرفت چرا که در آن صورت پاری سن ژرمن باید قهرمان لیگ قهرمانان معرفی گردد و در تیم های رم و ویارئال فینالیست خواهند شد.

روز گذشته یسپر مولر، رئیس اتحادیه فوتبال دانمارک و عضو کمیته اجرایی اتحادیه فوتبال اروپا ضمن تأکید بر اینکه تیم های تشکیل دهنده سوپرلیگ باید از رقابت های نحت نظارت یوفا حذف شوند، رخ دادن این اتفاق در جلسه روز آدینه را محتمل دانست.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 6909

به "اعلام حکم انضباطی یوفا برای تیم های سوپرلیگ اروپا تا روز آدینه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام حکم انضباطی یوفا برای تیم های سوپرلیگ اروپا تا روز آدینه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید