انتقال اردوهای کشتی به خارج از تهران منتفی شد

به گزارش آریا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، چندی پیش زمزمه هایی از انتقال اردوهای تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی به خارج از تهران مطرح شد. به طوری که گویا دو استان سیستان و بلوچستان و هرمزگان قصد دارند میزبان اردوهای آینده تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی باشند.

انتقال اردوهای کشتی به خارج از تهران منتفی شد

بر این اساس بعضی از اهالی کشتی به طور غیر رسمی اعلام کردند قرار است اردوی بعدی تیم ملی کشتی آزاد در چابهار و اردوی تیم ملی کشتی فرنگی در بندرعباس برگزار گردد. البته متولیان فدراسیون کشتی به این موضوع واکنشی نشان ندادند و خبر رسمی از تأیید یا تکذیب آن منتشر نشد.

به هر حال بعد از سرانجام نخستین اردوی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی و همچنین با توجه به تمهیدات فدراسیون کشتی برای برپایی دومین اردو در خانه کشتی تهران، می توان دریافت که بحث انتقال اردوها به خارج از پایتخت نیز منتفی است. به ویژه آنکه ابراهیم مهربان مربی تیم ملی کشتی آزاد نیز به تازگی به این موضوع واکنش نشان داده و اعلام نموده: برای اجرایی کردن این موضوع باید ابتدا به شرایط موجود توجه کرد، اما هر چه به مسابقات نزدیک تر می شویم خارج شدن از تهران سخت تر می گردد و ترجیح کادر فنی این است که تمرینات را در تهران دنبال کنیم.

به گزارش خبرنگاران، با توجه به سرانجام نخستین اردوی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی در روز 12 دیماه، دومین مرحله از تمرینات آزاد و فرنگی کاران اردونشین از اواخر هفته جاری در خانه کشتی تهران شروع خواهد شد. طبق تقویم اتحادیه جهانی کشتی، رقابتهای گزینشی المپیک در قاره آسیا طی روزهای 20 تا 22 فروردین و رقابت های قهرمانی آسیا در روزهای 23 تا 28 فروردین سال آینده در شهر آلماتی قزاقستان برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 بهمن 1399 بروزرسانی: 20 بهمن 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 5802

به "انتقال اردوهای کشتی به خارج از تهران منتفی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقال اردوهای کشتی به خارج از تهران منتفی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید