اکبرنژاد: سوادکوهی به مدال نیاز داشت، فدراسیون کشتی باید با مقصران برخورد کند، حرفی از استعفا مطرح نبود

به گزارش آریا بلاگ، سرمربی تیم کشتی آزاد امید گفت: فدراسیون کشتی باید با کسانی که در اعزام علی سوادکوهی به مسابقات امیدهای دنیا کوتاهی کردند، برخورد کند.

اکبرنژاد: سوادکوهی به مدال نیاز داشت، فدراسیون کشتی باید با مقصران برخورد کند، حرفی از استعفا مطرح نبود

تقی اکبرنژاد در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره عملکرد خوب تیم کشتی آزاد زیر 23 سال ایران در رقابت های امیدهای دنیا به میزبانی مجارستان گفت: ما از قبل آماده شده بودیم که بهترین عملکرد را در مسابقات امیدهای دنیا داشته باشیم. بچه ها بهترین مبارزه ها را داشتند و اندازه خودشان کشتی گرفتند، هر چند که بهتر از این هم می شد نتیجه گرفت.

وی اضافه نمود: در این چند سال اخیر به چنین امتیازی نرسیده بودیم و تنها 6 امتیاز با روس ها فاصله داشتیم. ضمن اینکه آنها در 10 وزن صاحب 145 امتیاز شدند و ما با یک کشتی گیر کمتر به 139 امتیاز رسیدیم. ما بیشترین مدال طلا را گرفتیم و حق تیم مان اولی بود، ولی متاسفانه بدشانسی هم آوردیم.

سرمربی تیم کشتی آزاد امید در پاسخ به این سوال که چه کسی در عدم اعزام علی سوادکوهی به مجارستان مقصر بود؟ گفت: من نمی دانم، چون مسئولیت فنی تیم با من بود و در این کار دخالت نمی کردم. فقط وقتی کار این کشتی گیر برای اعزام به مشکل خورد، دائم در خصوص او از فدراسیون کشتی سوال می پرسیدم و می دانم آنها در حال پیگیری بودند. روز آخر، یعنی قبل از اعزام هم در این مورد با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون صحبت کردم و او گفت هر جور که شده، سوادکوهی را به بوداپست اعزام می نمایند. آنها همه زورشان را زدند که این کشتی گیر مسابقات را از دست ندهد، اما دیگر نشد. فدراسیون باید حتما با افرادی که در این زمینه کوتاهی کردند، برخورد کند.

اکبرنژاد با اشاره به آمادگی علی سوادکوهی برای شرکت در مسابقات امیدهای دنیا گفت: حق این کشتی گیر مدال بود و واقعا هم به این مدال نیاز داشت. سوادکوهی کشتی گیر زحمتکشی است، مثل سایر گوش شکسته ها از قشر ضعیف جامعه، پسر خوب و آینده داری است و خیلی هم آماده بود.

وی درباره اینکه گفته می گردد پیش از اعزام تیم به بوداپست، استعفایش را به رئیس فدراسیون داده است، توضیح داد: اطلاعی از این موضوع ندارم و در خصوص آن برای اولین بار از شما می شنوم. دبیر هم دوست من است و هم قبلا شاگردم بوده و او را خیلی دوست دارم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 1140

به "اکبرنژاد: سوادکوهی به مدال نیاز داشت، فدراسیون کشتی باید با مقصران برخورد کند، حرفی از استعفا مطرح نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکبرنژاد: سوادکوهی به مدال نیاز داشت، فدراسیون کشتی باید با مقصران برخورد کند، حرفی از استعفا مطرح نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید