اینتر با چالهان اوغلو به توافق رسید، دستمزد 5 میلیونی برای هافبک تُرک

به گزارش آریا بلاگ، هافبک چند فصل اخیر تیم فوتبال میلان در آستانه پیوستن به قهرمان سری A قرار گرفته است.

اینتر با چالهان اوغلو به توافق رسید، دستمزد 5 میلیونی برای هافبک تُرک

به گزارش خبرنگاران، هاکان چالهان اوغلو که پس از کش وقوس های فراوان با باشگاه میلان برسر تمدید قرارداد به نتیجه نرسید، حالا در آستانه پیوستن به رقیب دیرینه روسونری است. فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل وانتقالات فوتبال اروپا اطلاع داد این هافبک ترکیه ای در آستانه پیوستن به اینتر بوده و با نراتزوری به توافق رسیده است.

طبق ادعای رومانو، چالهان اوغلوی 27 ساله که قرارداد فعلی اش با میلان هفته آینده به اتمام می رسد، با امضای قرارداد تا سال 2024 خود را به اینتر متعهد خواهد نمود و انتظار می رود فردا (سه شنبه) در تست های پزشکی قهرمان ایتالیا شرکت کند.

رومانو که این انتقال را قطعی می داند، همچنین اطلاع داد چالهان اوغلو دیگر به پیشنهادی از میلان توجهی نخواهد نمود و دستمزد او در اینتر پنج میلیون یورو در سال به علاوه یک میلیون یورو پاداش خواهد بود.

همچنین دی مارتزیو، کارشناس شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت ایتالیا اطلاع داد که شماره پیراهن هاکان چالهان اوغلو در اینتر 11 یا 21 خواهد بود. این هافبک ترکیه ای از میلان پیشنهادی با دستمزد 4 میلیون یورو در سال برای تمدید قرارداد دریافت نموده بود.

پیش از این گفته می شد باشگاه هایی همچون آرسنال، یوونتوس، گالاتاسرای و الدحیل نیز شرایط این هافبک ترکیه ای را زیرنظر دارند. او در فصل اخیر در 43 بازی از رقابت های مختلف برای میلان به میدان رفت و ضمن به ثمر رساندن 9 گل، 12 گل هم برای هم تیم هایش ساخت.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 7269

به "اینتر با چالهان اوغلو به توافق رسید، دستمزد 5 میلیونی برای هافبک تُرک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینتر با چالهان اوغلو به توافق رسید، دستمزد 5 میلیونی برای هافبک تُرک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید