بمب کرونا منفجر شد ، پروتکل ها را جدی بگیرید

به گزارش آریا بلاگ، خبرنگاران : عزیزاله شهبازی، استاندار البرز گفت: اکنون 5 شهرستان البرز در شرایط قرمز و 2 شهرستان نیز در شرایط نارنجی قرار دارند و با این فرایند افزایشی بستری ها، اوضاع بدتر هم می گردد.

بمب کرونا منفجر شد ، پروتکل ها را جدی بگیرید

به گزارش به نقل از تسنیم، عزیزاله شهبازی در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا که عصر امروز در سالن شهدای دولت استانداری برگزار گردید، با بیان اینکه بمب کرونا منفجر شد، گفت: شمار مبتلایان به بیماری منحوس کرونا با شدت رو به افزایش است و به تبع آن آمار بستری ها و مرگ و میرهای ناشی از آن نیز بالا می رود.

وی اضافه کرد: مصوبات ستادهای ملی و استانی بر اساس خرد جمعی و بحث و گفتگو با اعضا است و همیشه تدابیری اتخاذ شده که تاثیر بالایی در مدیریت بیماری کرونا دارد.

استاندار البرز اعلام کرد: اکنون 5 شهرستان البرز در شرایط قرمز و 2 شهرستان نیز در شرایط نارنجی قرار دارند و با این فرایند افزایشی بستری ها، اوضاع بدتر هم می گردد.

شهبازی توضیح داد: جای خرسندی دارد که مردم البرز از ابتدای شیوع کرونا در کنار مسئولان برای اجرای مصوبات و دستورالعمل های ستادهای ملی و استانی، تعامل سازنده ای داشتند.

استاندار البرز گفت: بر این اساس در هیچ یک از موج های شیوع کرونا با بحران و شرایط حادی روبرو نشدیم از این رو انتظار می رود اکنون نیز این همراهی را افزایش دهند چراکه این بار با شرایط حساس تری رو به رو هستیم.

وی با قدردانی از کوشش های کادر بهداشت و درمان، اضافه کرد: پس از گذشت یک سال و 3 ماه از شیوع کرونا، تکالیف و مسئولیت های هر بخش و مسئولی تعیین است بنابراین باید در راستای انجام آنها اهتمام ویژه تری داشته باشند.

شهبازی گفت: قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا باید نظارت جدی و کافی بر فرایند اعمال قوانین نسبت به شرایط را داشته باشد.

وی اضافه کرد: سازمان صمت و اتاق اصناف نیز باید در مورد اعمال محدودیت ها برای کسبه وارد عمل شوند تا از تراکم جمعیت در بازارها و مراکز خرید کاسته گردد.

استاندار البرز پرهیز از حضور در اجتماعات و رعایت دستورالعمل های بهداشتی را مهمترین اصل برای توقف شیوع کرونا دانست و گفت: مجموعه صنوف در البرز همیشه برای اعمال مصوبات ستاد مقابله با کرونا پیشقدم بوده اند و این همراهی قابل تقدیر است.

وی اضافه کرد: باید در مورد کسانی که با وجود تست مثبت کرونا از قرنطینه خارج شدند نیز برخورد قانونی جدی صورت گیرد.

شهبازی گفت: کسانی که با عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی برای دیگران خطرساز می شوند باید مورد مجازات قرار گیرند.

وی اضافه کرد: تمامی بیمارستان ها پای کار باشند و تخت های قرنطینه در البرز راه اندازی شوند.

استاندار البرز گفت: طی چند مکاتبه، درخواست اخذ واکسن کرونا را از وزارتخانه مربوطه مطرح نموده این و در انتظار پاسخ هستیم.

وی اضافه کرد: کالاهای اساسی مردم در البرز به اندازه کافی تامین شده و بر این اساس هیچ صفی تشکیل نمی گردد و اگر صف تشکیل گردد باید مسئولان مربوطه جوابگو باشند.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 6782

به "بمب کرونا منفجر شد ، پروتکل ها را جدی بگیرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بمب کرونا منفجر شد ، پروتکل ها را جدی بگیرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید