تاکید بر حفظ حریم خصوصی در تبلیغات اپل

به گزارش آریا بلاگ، در تبلیغات جدید شرکت اپل، تعهد در خصوص حفظ حریم خصوصی برجسته تر از هر زمان دیگری است. پیش از این نیز اپل همیشه بر اهمیت حریم خصوصی و حفظ داده های کاربران تاکید نموده است.

تاکید بر حفظ حریم خصوصی در تبلیغات اپل

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت چاپ کاتالوگ a4 از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، اپل همیشه تبلیغاتی به یاد ماندنی فراوری نموده و آخرین کوشش این شرکت در حوزه تبلیغات نیز در نوع خود قابل توجه است.

یکی از ویژگی های برتر آِیفون که همیشه از سوی شرکت اپل به عنوان یک ویژگی خاص شناخته می گردد، محافظت از اطلاعات شخصی کاربران است. این موضوع تا جایی است که گاهی شرکت اپل رقبا را در این زمینه مورد تمسخر قرار می دهد.

اپل همیشه هوادار حفظ حریم خصوصی است، حتی در سایت خود آن را به عنوان یک حق اساسی بشر ذکر نموده است. در آگهی جدید شرکت اپل تاکید بر این موضوع را به وضوح می بینیم. مدتی است که تاکید می گردد حفاظت از اطلاعاتی مانند موقعیت مکانی افراد و ردیابی تناسب اندام بسیار مهم است و افراد نباید اطلاعات خصوصی خود را به سادگی به اشتراک بگذارند.

در چنین شرایطی اپل سعی دارد به کاربران یاداوری کند که اطلاعات شخصی ما چقدر مهم است و آیفون ها چگونه آن ها را ایمن نگه می دارند.

منبع: انتخاب
انتشار: 25 مهر 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 4377

به "تاکید بر حفظ حریم خصوصی در تبلیغات اپل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید بر حفظ حریم خصوصی در تبلیغات اپل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید