تصاویری از رنگ های تازه گوشی تاشوی اوپو Find N لو رفت

به گزارش آریا بلاگ، به تازگی اوپو از گوشی هوشمند تاشوی خود با نام Find N رونمایی کرد. این گوشی تاشوی مجذوب کننده که از مشخصات در حد گوشی های پرچم دار و ویژگی های متعددی بهره می برد توانست در روز های اولیه سر و صدای زیادی به پا کند و نظر بسیاری از کاربران و علاقمندان این سبک از گوشی ها را به خود جلب کند. اوپو در روز معرفی از 3 رنگ قابل عرضه این گوشی که مشکی، سفید و بنفش هستند، رونمایی کرد. اما طبق آخرین شایعه ها و حدس ها، اوپو رنگ های دیگری را هم برای این گوشی در نظر گرفته که در تصاویر منتشر شده افشاگران به چشم می خورد.

تصاویری از رنگ های تازه گوشی تاشوی اوپو Find N لو رفت

در این تصاویر اوپو Find N در رنگ های مجذوب نماینده بنفش براق، صورتی، آبی روشن و بژ دیده می گردد. اما این تمام کار نیست، زیرا اوپو بعلاوه میخواهد که این گوشی تاشو را با چرم های گیاهی در رنگ های خاکستری، بژ و آبی تیره در اختیار کاربران قرار دهد. بعضی از این مدل های عرضه نشده هم بافت های متفاوتی در بخش دوربین دارند که به تنهایی به فاکتور مجذوب نمایندهیت این گوشی اضافه می نمایند.

گوشی هوشمند اوپو Find X2 که از چرم گیاهی ساخته شد، یکی از برترین گوشی های هوشمند سال 2020 از نظر ساخت بود که مواد چرم مصنوعی آن دوام و احساس آرامش را در هنگام کار با گوشی برای کاربران به همراه می آورد. کاربران هنگام در دست گرفتن اوپو Find X2 احساس بسیار خوبی را تجربه می نمایند، اما متاسفانه به نظر می رسد که این طور پروژه ها کنار گذاشته شدند و دیگر فراوری نمی شوند.

کارشناسان و تحلیلگران از اوپو Find N به عنوان رقیب اصلی گوشی تاشوی پرچم دار سامسونگ یعنی گلکسی زد فولد 3 یاد می نمایند. برای یادآوری بد نیست اشاره کنیم که گوشی تاشوی اوپو Find N از دو نمایشگر داخلی و خارجی با کیفیت بهره می برد که ابعاد نمایشگر اصلی داخلی و خارجی آن به ترتیب 7.1 و 5.5 اینچ است. نمایشگر داخلی این گوشی تاشو از رفرش ریت 120 هرتز و نمایشگر خارجی تنها ار رفرش ریت 60 هرتز پشتیبانی می نماید. رزولوشن نمایشگر داخلی 1792 در 1920 و در نمایشگر خارجی به 1972 در 988 می رسد.

حفره ای در نمایشگر داخلی آن دیده می گردد که برای میزبانی از دوربین سلفی تعبیه شده است. یکی از نکات جالب توجه نمایشگر های این گوشی کاهش 80 درصدی چروک آن هاست که این قابلیت به لطف لولای نو این گوشی رخ داده است. این همان مسئله ای است که در پرچم دار تاشوی سامسونگ یعنی گلکسی زد فولد 3 به چشم می خورد که اکنون به وسیله گوشی تاشوی شرکت اوپو این مشکل تا حد زیادی رفع شده است. بعلاوه به لطف بهره گیری از این لولای پیشرفته، بعد از بسته شدن گوشی دیگر شکافی بین دو بخش نمایشگر اصلی دیده نمی گردد. طبق ادعای این شرکت، اوپو Find N از یک لولای پیشرفته با 136 قطعه ساخته شده است.

کاربران می توانند دو نیمه نمایشگر را در زاویه های بین 50 تا 120 درجه قرار دهند و از این مشخصه برای انجام کارهایی مانند تماس تصویری یا ویدیوهای تایم لپس بهره ببرند. اوپو در قاب پشتی و نمایشگر بیرونی این گوشی، از شیشه محافظ گوریلا گلس ویکتوس استفاده نموده است. پردازنده اسنپدراگون 888 به عنوان قلب تپنده این گوشی تاشو در نظر گرفته شده که با 8 یا 12 گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR5 و 256 یا 512 گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 در دسترس کاربران قرار می گیرد.

مناسب تر بودن نسبت نمایشگر خارجی به داخلی، یکی دیگر از نکات قابل توجه این گوشی تاشو است. نسبت تصویر نمایشگر خارجی به 18:9 می رسد و نمایشگر داخلی هم از نسبت تصویر 8/4:9 بهره می برد و این یعنی کمی باریک تر از یک مربع محسوب می گردد. در بخش دوربین اوپو Find N و در قاب پشتی 3 لنز به چشم می خورد که لنز اصلی 50 مگاپیکسلی، اولترا واید 16 مگاپیکسلی و تله فوتوی 13 مگاپیکسلی سیستم دوربین عقب این گوشی را تشکیل می دهد. لنز اصلی این گوشی که IMX766 نام دارد، ساخت شرکت سونی است. بعلاوه دو دوربین سلفی در دو نمایشگر داخلی و خارجی این گوشی تاشو دیده می گردد که وضوح 32 مگاپیکسلی دارند.

منبع تغذیه این گوشی باتری با ظرفیت 4500 است که با شارژر سیمی 33 واتی و یا شارژر بی سیم 15 واتی شارژ می گردد. بعلاوه در صورت احتیاج، می توانید از قابلیت شارژ بی سیم معکوس این گوشی که توان 10 واتی دارد، استفاده کنید. بر اساس اعلام اوپو، نمایشگر داخلی و خارجی این گوشی برای نمایشگر رنگ و روشنایی کالیبره شده اند تا در شرایط مختلف برترین عملکرد را داشته باشند.

یکی از چیزهایی که شاید کمی عجیب به نظر برسد این است که این گوشی هوشمند با سیستم عامل اندروید 11 وارد بازار خواهد شد که رابط کاربری ColorOS 12 For Fold هم در این گوشی حضور دارد. ار آنجا که این گوشی هوشمند تاشو قرار است تنها در بازار کشور چین عرضه گردد، بنابراین ما شاهد عرضه جهانی این گوشی 1200 دلاری نخواهیم بود.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 بهمن 1400 بروزرسانی: 23 بهمن 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 9045

به "تصاویری از رنگ های تازه گوشی تاشوی اوپو Find N لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویری از رنگ های تازه گوشی تاشوی اوپو Find N لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید