تصاویری از زنان سریال پیکی بلایندرز

به گزارش آریا بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- سریال پیکی بلایندرز روایتی است از زندگی تام شلبی و خانواده او. نقش زنان در این سریال جنایی بسیار پررنگ است. برخی از آن ها فقط یک زن خانه دار هستند و برخی حتی دست به اسلحه می برند. این سریال در سال 2013 از بی بی سی دو روی آنتن رفت و با استقبال جهانی روبرو شد.

تصاویری از زنان سریال پیکی بلایندرز

به گزارش خبرنگاران،هلن مک کروری، آنابل والیس، سوفی راندل، شارلوت رایلی، آنیا تیلور-جوی و ناتاشا اوکیف از اصلی ترین بازیگران زن این سریال هستند.

با اعلام خبر از سرگیری فیلمبرداری سریال پربیننده پیکی بلایندرز که داستان تامی شلبی (با بازی کیلین مورفی) و خانواده اش را روایت می کند تعیین شد فصل ششم فصل خاتمهی این مجموعه خواهد بود. ادامه این مجموعه در قالب یک فیلم سینمایی ارائه خواهد شد.

خاتمه ناگهانی پیکی بلایندرز به دلیل کرونا

به خاتمه رسیدن سریال پیکی بلایندرز در فصل ششم تا حدی غافلگیرکننده بود؛ چرا که استیون نایت کارگردان این مجموعه پیشتر در سال 2019 اعلام کرده بود این سریال تا فصل هفتم ادامه خواهد داشت.

با این حال به نظر می رسد به وجود آمدن وقفه در فلیمبرداری این سریال به دلیل محدودیت های ناشی از شیوع ویروس کرونا برنامه برای به خاتمه رساندن این سریال در فصل ششم را تسریع کرده باشد.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 5960

به "تصاویری از زنان سریال پیکی بلایندرز" امتیاز دهید

1 کاربر به "تصاویری از زنان سریال پیکی بلایندرز" امتیاز داده است | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویری از زنان سریال پیکی بلایندرز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید