جام حذفی انگلیس، چلسی با غلبه بر حریفی دسته اولی صعود کرد، ساوتهمپتون از سد وستهام گذشت

به گزارش آریا بلاگ، آبی پوشان لندن با یک پیروزی خارج از خانه در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی انگلیس، شکست اخیرشان در جام اتحادیه را به دست فراموشی سپردند.

جام حذفی انگلیس، چلسی با غلبه بر حریفی دسته اولی صعود کرد، ساوتهمپتون از سد وستهام گذشت

به گزارش خبرنگاران، در ادامه بازی های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی انگلیس، شب گذشته (چهارشنبه) تیم فوتبال چلسی در دیداری خارج از خانه میزبان دسته اولی اش تیم لوتون تاون را شکست داد تا بعد از باخت اخیرش در فینال جام اتحادیه و اوضاع متلاطمی که به واسطه رئیس روس باشگاه تجربه می نماید، دوباره دلیلی برای خوشحالی هوادارانش بسازد.

در این بازی چلسی در حالی برنده میدان را ترک کرد که دروازه اش در دقیقه 2 به وسیله ریس بورک باز شد. سائول نیگس نیمکت نشین اسپانیایی آبی های لندن گل خورده را در دقیقه 27 جبران کرد، اما پنج دقیقه به انتها نیمه نخست هری کورنیک دوباره لوتون تاون را پیش انداخت. در نیمه دوم این تیمو ورنر بود که در دقیقه 68 برای دومین بار کار را به تساوی کشاند و 10 دقیقه بعد از او هم روملو لوکاکو بعد از مدت ها دوباره پایش به گلزنی باز شد و گل سوم و پیروزی بخش چلسی را زد.

همزمان با این بازی تیم های لیگ رجحان ساوتهمپتون و وستهام نیز در استادیوم سنت ماری ساوتهمپتون به مصاف یکدیگر رفتند و این تیم میزبان بود که با نتیجه 3 بر یک پیروز شد.

رومن پراود در دقیقه 31، جیمز وارد در دقیقه 69 (پنالتی) و آرماندو بورخا در دقیقه 5+90 گل های ساوتهمپتون را در این بازی به ثمر رساندند. مایکل آنتونیو هم در دقیقه 60 تنها گل وستهام را زد.

در دیگر بازی این مرحله لیورپول به مصاف نوریچ رفته است که نیمه اول آن با رجحان 2 بر صفر لیورپول پایان یافت. امشب هم از ساعت 23:45 اورتون میزبان بورهام وود است و در آخرین بازی این مرحله نیز از ساعت 23 روز دوشنبه (به وقت تهران) ناتینگهام فارست از هادرزفیلد پذیرایی می نماید.

پیش از این صعود تیم های منچسترسیتی، کریستال پالاس و میدلزبورو به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس قطعی شده بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 تیر 1401 بروزرسانی: 7 تیر 1401 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 10042

به "جام حذفی انگلیس، چلسی با غلبه بر حریفی دسته اولی صعود کرد، ساوتهمپتون از سد وستهام گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جام حذفی انگلیس، چلسی با غلبه بر حریفی دسته اولی صعود کرد، ساوتهمپتون از سد وستهام گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید