خبرنگاران بارش باران در جاده های چالوس و هراز ادامه دارد

به گزارش آریا بلاگ، تهران- خبرنگاران- مرکز مدیریت اطلاعات راه ها و حمل و نقل جاده ای کشور از ادامه بارش باران در جاده های چالوس و هراز اطلاع داد و شرایط تردد در مسیرهای شمالی را روان اظهار داشت.

خبرنگاران بارش باران در جاده های چالوس و هراز ادامه دارد

به گزارش روز دوشنبه خبرنگاران از مرکز اطلاعات راه ها و حمل و نقل جاده ای، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2هزار و 253 ترددشمار فعال در محورهای برون شهری، نسبت به روز قبل 2.7 درصد کاهش تردد را نشان می دهد.

سهم وسایل نقلیه سنگین 15.7 درصد، اوج تردد بین ساعت 19 تا20 و کمترین تردد بین ساعت 4 تا 5 صورت گرفته است که هموطنان با آگاهی از این موضوع می توانند ساعت مناسب تری را برای سفر انتخاب نمایند.

آخرین شرایط محورهای شمالی از تردد روان در جاده های هراز، فیروزکوه، چالوس، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت راستا رفت و برگشت خبر می دهد.

همچنین جاده چالوس دارای بارش باران و جاده های هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت فاقد هرگونه مداخلات جوی گزارش شده است.

آخرین شرایط ترافیکی سایر جاده ها نیز از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج - تهران حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس خبر می دهد.

ترافیک در محور شهریار- تهران در بیشتر مقاطع نیز نیمه سنگین است.

آخرین شرایط جوی نیز از بارش باران در بعضی از محورهای استان های گلستان، اردبیل، مازندران و گیلان خبر می دهد.

هم چنین محور هراز (تونل زیار باغ)، واقع دراستان مازندران،از روز گذشته تا فردا به مدت 2 شب،از ساعت 21 تا 5 صبح روز بعد، به دلیل اجرای عملیات تعمیر و نگهداری سیستم روشنایی و تهویه تونل،کیلومتر 95، مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین فیروزکوه و چالوس انجام می گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 22 مهر 1399 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 4322

به "خبرنگاران بارش باران در جاده های چالوس و هراز ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بارش باران در جاده های چالوس و هراز ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید