خبرنگاران پلیس جیرفت 118 متهم تحت تعقیب را دستگیر کرد

به گزارش آریا بلاگ، جیرفت - خبرنگاران - فرمانده انتظامی جیرفت گفت: ماموران انتظامی این شهرستان در اردیبهشت ماه امسال 118 متهم تحت تعقیب را دستگیر کردند.

خبرنگاران پلیس جیرفت 118 متهم تحت تعقیب را دستگیر کرد

سرهنگ رضا محمدرضایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران افزود: متهمان پس از تکمیل پرونده به مقامات قضایی تحویل داده شدند.

وی شرح داد: دستگیری این متهمان در اجرای طرح شناسایی متهمان تحت تعقیب و متواری در دستور کار پلیس تخصصی و ماموران انتظامی شهرستان جیرفت قرار گرفت.

فرمانده انتظامی جیرفت بر ضرورت اجرای طرح های ارتقای امنیت اجتماعی تاکید کرد و گفت: افزایش ضریب امنیتی و بالا بردن احساس امنیت در مردم هدف اصلی اجرای این طرح ها است.

وی اولویت برنامه های پلیس را برخورد قاطع و قانونی با مخلان نظم و امنیت عمومی، سارقان، خرده فروشان مواد مخدر، معتادان متجاهر، قاچاقچیان کالا و متهمان فراری و تحت تعقیب بیان نمود.

سرهنگ محمدرضایی گفت: پلیس هرگز اجازه جولان به مخلان نظم و امنیت عمومی جامعه را نخواهد داد و اینگونه افراد بدانند نیروی انتظامی با آن ها برخوردی قاطع و قانونی می کند.

وی نقش مردم را در برقراری امنیت بسیار مهم برشمرد و افزود: مردم هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت های پلیسی 110 گزارش دهند.

شهرستان جیرفت با 316 هزار نفر جمعیت در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 15 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 3431

به "خبرنگاران پلیس جیرفت 118 متهم تحت تعقیب را دستگیر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پلیس جیرفت 118 متهم تحت تعقیب را دستگیر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید