خبرنگاران 7 میلیارد ریال برای بازسازی ایستگاه اضطراری پمپاژ آب روانسر هزینه شد

به گزارش آریا بلاگ، کرمانشاه- خبرنگاران- مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان روانسر گفت: برای بازسازی و تجهیز ایستگاه پمپاژ آب اضطراری سراب روانسر هفت میلیارد ریال از محل اعتبارات تبصره سه هزینه شد.

خبرنگاران 7 میلیارد ریال برای بازسازی ایستگاه اضطراری پمپاژ آب روانسر هزینه شد

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

غفار صالحی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: این ایستگاه دارای سه پمپ افقی 45 کیلوواتی است که به عنوان دومین منبع تامین آب شرب شهر روانسر برای شرایط بحرانی و اضطراری راه اندازی شده است.

وی ادامه داد: این ایستگاه 100 لیتر در ثانیه آب را پمپاژ و آب شرب را وارد شبکه توزیع شهر روانسر می نماید.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان روانسر اضافه نمود: آب شرب روانسر و 2 روستای مجاور شهر از 2 حلقه چاه تامین می گردد و 150 لیتر در ثانیه آب در میان مشترکین توزیع می گردد.

صالحی اضافه نمود: هم اکنون مشکل کمبود آب آشامیدنی در شهر روانسر و روستاهای زیرپوشش وجود ندارد و انتظار می رود شهروندان و مشترکان بااستفاده بهینه از منابع آبی و صرفه جویی در آن بیشتر این امور را کمک نمایند تا تابستان بدون تنش کم آبی را سپری کنیم.

تبصره سه که از آن به عنوان ماده واحده قانونی نام برده می گردد، بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر در مورد مشارکت اقتصادی مردم موضوع تبصره 3 ماده واحده قانون ایجاد تسهیلات برای توسعه طرح های فاضلاب و بازسازی شبکه آب شهری اجرایی شده است.

شهر روانسر دارای 17 هزار مشترک آب و فاضلاب است.

شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 مرداد 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 3421

به "خبرنگاران 7 میلیارد ریال برای بازسازی ایستگاه اضطراری پمپاژ آب روانسر هزینه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 7 میلیارد ریال برای بازسازی ایستگاه اضطراری پمپاژ آب روانسر هزینه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید