خنثی سازی مین چسبیده شده به کشتی عراقی

به گزارش آریا بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از بغداد الیوم، اداره اطلاع رسانی امنیتی عراق از خنثی سازی مین چسبیده شده به یک کشتی در آبهای بین المللی نزدیک به بنادر نفتی عراق خبر داد.

خنثی سازی مین چسبیده شده به کشتی عراقی

از پروفایل ما وبلاگ بخار دیدن نمایید.

در بیانیه اداره اطلاع رسانی امنیتی عراق آمده است: با تلاشهای بازر، نیروهای خنثی کننده مواد منفجره وزارت کشور با همکاری فرماندهی نیروهای دریایی پیروز به خنثی سازی مین چسبیده شده به یکی از کشتی ها در منطقه انتظار کشتی ها در آبهای بین الملل در فاصله 28 مایل دریایی از بنادر نفتی ما در مقابل بنادر عراق شدند.

اداره اطلاع رسانی امنیتی عراق گفت: تحقیقات درباره زوایای موضوع شروع شده است.

ستاد امنیتی عراق ظهر جمعه درباره برخی خبرها درخصوص مین چسبیده به یک کشتی بیانیه صادر و اعلام کرده بود: ساعت چهار عصر پنجشنبه وجود یک شی مشکوک چسبیده به یکی از کشتی ها در منطقه انتظار کشتی ها در آب های بین المللی در فاصله 28 مایل دریایی از بنادر نفتی ما در مقابل بنادر عراق مشاهده و مشخص شد که این کشتی مورد اجاره شرکت ملی بازاریابی نفت عراق سومو است و در کنار آن، کشتی دیگری درحال بارگیری سوخت است. فوراً تیم خنثی سازی مواد منفجره وزارت کشور عراق تشکیل و به بندر فاو منتقل شد و با هماهنگی نیروی دریایی عراق به محل کشتی مورد نظر عزیمت کرد. این تیم با وجود ارتفاع و شدت امواج توانست کشتی دیگر را تخلیه کرده و در کشتی موردنظر حضور یابد که مشخص شد که یک مین دریایی بزرگ به آن چسبیده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 بهمن 1399 بروزرسانی: 21 بهمن 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 5822

به "خنثی سازی مین چسبیده شده به کشتی عراقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خنثی سازی مین چسبیده شده به کشتی عراقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید