دانلود قسمت ششم سریال آقازاده

به گزارش آریا بلاگ، قسمت ششم سریال آقازاده به تهیه کنندگی، طراحی و نویسندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی، جمعه 10 مرداد ماه 1399 وارد شبکه نمایش خانگی می شود.

دانلود قسمت ششم سریال آقازاده

برای خرید قانونی و دانلود حلال قسمت ششم سریال آقازاده اینجا کلیک کنید

قسمت قبل بیشتر به گذشته راضیه و مسیری که تا مانلی شدن و رجعت دوباره اش به خود طی شده بود پرداخت. راضیه همچنان که گیج از کار های نیما و اطرافیانش بود و سعی کرد با شلوغی مدام دور و برش کنار بیاید با اتفاقی سهمگین روبرو شد که در انتخاب راهش تاثیر زیادی گذاشت.

راضیه بعد از بازگشتش از مهمانی بعد از کنسرت تینا به خانه با جسد بی جان سحر روبرو می شود. سحری که در همان نما های ابتدایی مشخص می شود که روزی در جایگاه راضیه بوده است. شاه ماهی تاریخ مصرف گذشته.

سحر که ابتدا سعی می کند وارد همان مهمانی شود که راضیه نیز در آن حضور داشت پس از این که راهی به داخل پیدا نمی کند به خانه راضیه می رود و در آن جا با بریدن رگانش به زندگی پایان می دهد. یک جنازه روی دست نیما و تشکیلاتش اگر چه دردسر هایی را برای او به همراه دارد، اما او از همین پیشامد بد نیز استفاده خودش را می برد.

شوک دیدن چهره غرق خون سحر با قرار دوباره راضیه با الکس توامان می شود و این بار راضیه قصد می کند که روی خودش و گذشته خط قرمز بکشد و با گذشتن از این خط همانی شود که نیما می خواهد.

آقازاده با وجود پشتوانه قوی مالی اش و با این که سعی می کند از بهترین و به روز ترین امکانات در مقایسه با سایر رقبایش استفاده کند، اما باز هم در جای جای نتیجه کار اهمیتی که سازندگان اثر به زدن برخی حرف های مورد نظرشان می دهند مشخص است. حرف هایی که برایشان بسیار بیشتر از ساختار قصه، جریان قصه، شخصیت پردازی و کارگردانی کار اهمیت دارد.

حال این که میزانسن روبرو شخصیت راضیه با یک جنازه غرق در خون چگونه طراحی می شود و یا افرادی که برای پاک کردن رد خون سحر آمده اند اول اطراف وان را تمیز می کنند و بعد جنازه خون آلود را دوباره همان جایی که تمیز کرده بودند می گذارند، خیلی اهمیتی ندارد.

ساختن شخصیت دکتر بحری و کوبیدنش مهم ترین هدف سریال است. مردی از بدنه دولت که گزینه وزارت در دولت بعدی نیز هست و همه چیز را در جهت رسیدن به پست مورد نظرش می خواهد. اگر به پسر فاسدش هم ایرادی می گیرد به جهت حفظ منافع خودش و دور ماندن از گزند انتقاد آن ها (کدام ها؟) است.

آقازاده به هر روی، اما مخاطبان زیادی را برای خودش جذب کرده است و آن ها برای رسیدن قسمت های تازه اش هر هفته لحظه شماری می کنند

منبع: فرارو
انتشار: 31 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 3985

به "دانلود قسمت ششم سریال آقازاده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانلود قسمت ششم سریال آقازاده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید