درخواست شهروندان در نوبت اجرا ، ساخت 2 آبنما در بوستان های تکه سیزدهم مرکز

به گزارش آریا بلاگ، خواسته ساکنان تکه دوم مرکز از آسفالت تا ایجاد فضای سبز و ساخت آبنما در قالب اجرای پروژه های عمرانی بر مبنای شهروندمحوری اجرا می شود.

درخواست شهروندان در نوبت اجرا ، ساخت 2 آبنما در بوستان های تکه سیزدهم مرکز

به گزارش خبرنگاران، شهردار منطقه 13 با اعلام این خبر گفت: در محله های مختلف نیازهای شهروندان فرق دارد. گاهی شهروندان ایجاد فضای سبز، ساخت بوستان محلی و نصب تجهیزات ورزشی را پیشنهاد می دهند و گاه خواستار آسفالت معابر می شوند. به همین دلیل طرح شناسایی نیازها در منطقه انجام شد که نتیجه اش اجرای پروژه های عمرانی بر مبنای شهروندمحوری و نیاز محله هاست.

محمد هادی علی احمدی یکی از خواسته شهروندان را ساخت آبنما در بوستان ها دانست و اضافه کرد: آبنمای میدان شهیدان رحیمی به مساحت 308 مترمربع ساخته شده است. این آبنما از 5 قسمت مجزا تشکیل شده که شامل 4 بخش پیرامونی و یک بخش مرکزی می شود. همچنین کف بیرونی و دیواره ها کاشیکاری شده است.

او اضافه کرد: یکی دیگر از خواسته شهروندان مراجعه کننده به بوستان بهیان در محدوده پیروزی، ایجاد آبنما برای ارتقای منظر شهری بود که این پروژه به مساحت 100 مترمربع به تازگی در انتهای خیابان سی متری نیروی هوایی شروع شده است.

شهردار منطقه 13 یکی دیگر از پروژه های عمرانی را بهسازی و بازسازی محوطه آرامگاه شهدای گمنام در بوستان سیمرغ دانست و گفت: این پروژه برای حفظ و نگهداری یادمان شهدای گمنام و ارج نهادن به مقام شامخ شهادت و شهیدان گرانقدر شروع شده و تا خاتمه سال عملیات بهسازی تکمیل می شود.

او در ادامه گفت:عملیات آسفالت، رنگ آمیزی معابر و بوستان ها، ایجاد فضای سبز ، جدول گذاری و... هم طبق برنامه پیش بینی شده در حال اجراست.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 16 اسفند 1401 بروزرسانی: 16 اسفند 1401 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 12069

به "درخواست شهروندان در نوبت اجرا ، ساخت 2 آبنما در بوستان های تکه سیزدهم مرکز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست شهروندان در نوبت اجرا ، ساخت 2 آبنما در بوستان های تکه سیزدهم مرکز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید