تور دبی ارزان: در دبی از چه دیدنی هایی بازدید کنیم؟

به گزارش آریا بلاگ، دبی یکی از مهم ترین شهرهای امارات است که به علت جاذبه های گردشگری متنوع مانند مراکز خرید، پیست اسکی، سافاری و... به یکی از مجذوب کننده ترین مقصدهای توریستی در دنیا تبدیل شده است.

تور دبی ارزان: در دبی از چه دیدنی هایی بازدید کنیم؟

با تور دبی ارزان در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

برخلاف شهرهایی مانند پاریس، لندن یا هنگ کنگ، دبی دارای فعالیت های گردشگری سنتی چندانی برای گردشگران نیست؛ در مقابل، جاذبه ها، مکان ها و جاهای دیدنی دبی چنان متنوع هستند که بازدید از آن ها شاید چند روز به طول بکشد.

برج خلیفه

برج خلیفه مرتع ترین ساختمان دنیا است که با پرداخت 27 دلار (100 درهم) می توان به طبقه 128 صعود نموده و چشم انداز پانورامای شهر را در دل کویر مشاهده کرد. البته این مبلغ برای ورود به طبقه 148 معادل 136 دلار (500 درهم) است. بعلاوه در شب نورپردازی و تماشای پایکوبی فواره ها خالی از لطف نیست.

دبی مال

دبی مال یکی از زیباترین مراکز خرید در دنیا است که امکانات متنوعی از جمله آکواریوم، پیست اسکی روی یخ، سالن سینما، کتابفروشی های بزرگ و کافه های کوچک را در کنار یکدیگر جمع نموده است. در واقع، در این مرکز گزینه ای متعددی برای تفریح و تفریح کلیه اقشار در نظر گرفته شده است.

مسجد جمیرا

مسجد جمیرا یکی از دو مسجد زیبای دبی است که با وجود کوچکی فضا تور گردشگری برای بازدید از آن در نظر گرفته شده است. این تور همه روزه از ساعت 10 صبح آماده پذیرایی از گردشگران است. برای استفاده از این تور کافی است تا مبلغ 5/50 دلار (20 درهم) پرداخت نموده تا ضمن صرف صبحانه، اطلاعات فرهنگی جالبی در خصوص اسلام و نقش آن در امارات دریافت کنید.

نخل جمیرا

نخل جمیرا یا پالم جمیرا مجمع الجزایری معروف در دبی است که مجموعه آتلانتیس نیز در آنجا واقع شده است. البته این جزایر زیبا دارای امکانات متنوعی مانند پارک آبی، رستوران ها و... هستند. پس فرصت قدم زدن در این منطقه زیبا را از دست ندهید.

مارینا (تفرجگاه ساحلی)

منطقه مارینا از یک طرف با ساختمان های مرتفع احاطه شده و از سمت دیگر قایق های بزرگ و کوچک در کنار یکدیگر چشم انداز بسیار جالبی را به وجود آورده اند. پس از پیاده روی در این منطقه، بهتر است تا سری به رستوران Pier 7 زده و از غذاهای لذیذ آن لذت ببرید.

سوق مدینه

سوق (به معنی بازار) ساختمان مدرنی است که به سبک ساختمان های قدیمی طراحی و ساخته شده و داخل آن محل تجمع رستوران هایی جالب است. در این رستوران ها غذاهای خوشمزه ای با کیفیت بالا عرضه می شوند.

موزه دبی

موزه دبی موزه ای قدیمی است که در منطقه قدیمی دبی واقع شده است که در آن اطلاعات جالبی در خصوص تاریخ و فرهنگ دبی و زندگی در صحرا در اختیار بازدیدکنندگان قرار می دهد. بهای بازدید از این موزه یک دلار است.

منطقه قدیمی دبی

در این منطقه فارغ از زرق و برق آسمان خراش ها و زندگی لوکس دبی، می توان چهره واقعی دبی را در بازارچه ها و فروشگاه های کوچک محلی، خانه ها و... مشاهده کرد. در این محله می توان از موزه دبی بازدید نموده و در رستوران های محلی غذای خوشمزه ای را نوش جان کرد و از دور چهره نو و لوکس دبی را مشاهده کرد.

صحراگردی

صحراگردی یکی از مواردی است که در سفر به دبی حتما باید آن را امتحان کرد. این تور جالب یک شبانه روز طول می کشد و در آن می توان تفریح های جالبی مانند شترسواری، اقامت در خیمه های محلی، سافاری و... را انجام داد.

برای انتخاب تورهای مقرون به صرفه و متنوع دبی، می توانید به یاری خبرنگاران تورهای آژانس های همکار را مشاهده و قیمت آن ها را مقایسه کنید؛ ما این امکان را فراهم نموده ایم تا بتوانید به راحتی و در کمترین زمان، سفرتان را مقرون به صرفه تر از همه جا برنامه ریزی کنید.

تور دبی لحظه آخری

منبع: کجارو / nomadicmatt.com
انتشار: 4 فروردین 1401 بروزرسانی: 4 فروردین 1401 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 9275

به "تور دبی ارزان: در دبی از چه دیدنی هایی بازدید کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دبی ارزان: در دبی از چه دیدنی هایی بازدید کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید