دستاوردهای ایرانسل در ارائه خدمات دیجیتال تشریح شد

به گزارش آریا بلاگ، همزمان با 27 اردیبهشت ماه 1399، روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی، ایرانسل به عنوان اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، دستاوردهای خود را در ارائه خدمات زندگی دیجیتال به ایرانیان، تشریح کرد.

دستاوردهای ایرانسل در ارائه خدمات دیجیتال تشریح شد

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این اپراتور در راستای اهداف راهبردی خود، یعنی خلق و مدیریت ارزش آفرینی برای ذینفعان، خلق تجربه ای متفاوت برای مشتریان، مدیریت رشد پایدار، تحول مدل عملیاتی و نوآوری و تجارب پیروز، پیروز شده است با دستیابی به سهم بازار 43.45 درصدی با فرایند صعودی، اعتماد بیش از پیش مشترکان تلفن همراه را به دست آورد و با ثبت مصرف روزانۀ دیتای بیش از 11 پتابایت در اردیبهشت 99، به رکوردی جدید در ارائه اینترنت پرسرعت به مشترکان خود برسد.

ایرانسل از بدو تأسیس، کوشش داشته است تا فناوری های روز جهان را با کمترین فاصله زمانی و با رعایت استانداردهای بالای کیفی به مشترکان خود ارائه کند و جهت توسعه به وسیله پیشرفت ارتباطات را هموارتر کند. ارائه اینترنت همراه نسل 2.75، 3، 4 و 4.5 و همچنین نسل جدید اینترنت ثابت (TD-LTE)، با کمترین فاصله زمانی عرضه در جهان به ایرانیان عزیز، نمونه هایی از خدمات ایرانسل هستند که هم اکنون خدمات نسل دوم اینترنت همراه (2.75G)به بالغ بر 50 میلیون نفر مشترک فعال، نسل سوم (3G) به 29.5 میلیون نفر و نسل چهارم (4G/LTE) به 22 میلیون مشترک ایرانسل ارائه می گردد و خدمات نسل 4.5 اینترنت پرسرعت همراه نیز در 719 شهر ایران توسط ایرانسل ارائه شده است. ایرانسل همچنین به عنوان اولین اپراتور ایرانی، شبکۀ کامل نسل پنجم اینترنت همراه (5G) را شهریورماه 96 در حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با پیروزیت آزمایش نموده و همچنان در آماده کردن بسترهای تجاری سازی 5G در کشور پیشتاز است. ایرانسل با توسعۀ پوشش روستایی شبکۀ خود به مجموع بیش از 17 هزار روستا، دسترسی به خدمات شبکۀ تلفن همراه را در اختیار 11 میلیون نفر روستاییان عزیز قرار داده است.

ایرانسل همگام با پیشرفت پرشتاب فناوری و دیجیتالی شدن بیش از پیش سبک زندگی در جهان، کوشش نموده است تا زندگی مردم ایران را با جهانی جدید دیجیتال همسو کند و طرح های کلانی را در جهت تسهیل ابعاد مختلف زندگی و کسب وکار ایرانیان، تحقق دولت همراه و آسان تر شدن زندگی روزمره برای مردم اجرا کند. یکی از اولین ابتکارهای ایرانسل در این زمینه، اپلیکیشن ایرانسل من بوده است که در نسخه های ابتدایی، برای مدیریت حساب ایرانسلی از آن استفاده می شد؛ اما به مرور زمان و با اضافه شدن خدمات دیجیتالی جامع تری از قبیل امکان درخواست تاکسی آنلاین، سفارش آنلاین غذا از رستوران ها و اقلام مورد احتیاج زندگی روزمره از سوپرمارکت ها و همچنین تماشای آنلاین و زنده برنامه های تلویزیونی، ایرانسل من با بیش از 13 میلیون کاربر فعال، به یک سوپر اپلیکیشن تبدیل شد که هدفش تجمیع و ارائه انواع خدمات دیجیتال به کاربران است و بر اساس آخرین گزارش فروشگاه برنامه های اندرویدی کافه بازار، دومین اپلیکیشن محبوب ایرانی ها است.

همچنین سرمایه گذاری گسترده ایرانسل روی گروه اسنپ و توسعه کیف پول آپ، هم اینک خدمات فوق بر بستر ایرانسل را به بخش جدایی ناپذیری از زندگی روزمره مردم ایران تبدیل نموده و به تحول راه چاره های سنتی و دیجیتالی شدن سبک زندگی یاری فراوانی نموده است.

ایرانسل همچنین با توجه به موضوع مهم احتیاج به تفریح و سرگرمی های سازنده برای ارتقای سلامت روانی جامعه، با ایجاد و توسعه زیرساخت لازم برای پخش فیلم ها و سریال ها به وسیله تلویزیون اینترنتی لنز و همچنین همکاری گسترده با فیلیمو و نماوا سعی در سهولت دسترسی تمام مردم به محتوای بصری سرگرم کننده و مفرح داشته است.

با شیوع ویروس کرونا در کشور و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی و در خانه ماندن بخش گسترده ای از مردم، بسترهای دیجیتالی ایرانسل در بخش های مختلف در خدمت احتیاجهای مختلف مردم نهاده شد.

همچنین ایرانسل با موافقت مدیرعامل خود، دکتر بیژن عباسی آرند، برای تسهیل زندگی و مطلع سازی مشترکان درباره ویروس همه گیر شدۀ کرونا، اقداماتی برای آموزش آنلاین، ارائه 100 گیگابایت اینترنت ثابت رایگان، بیش از 12 میلیارد ریال یاری نقدی به مراکز درمانی و نهادهای مرتبط با پیشگیری و درمان کرونا در استان های مختلف، دورکاری حداکثری کارکنان، بسترسازی برای ایجاد جلسات بعضی نهادها، سازمان ها و کسب و کارها (از جمله مجلس شورای اسلامی، قوه قضائیه و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی)، رایگان کردن محتواهای ارائه شده در تلویزیون اینترنتی لنز، ارائه مکالمه رایگان به مدافعان سلامت، افزایش درگاه های پرداخت در اپلیکیشن ایرانسل من، تغییر اعلان های اطلاع رسان تماس های شبکه، ارائه 20 گیگابایت اینترنت هدیه به معلمان دلسوز، پیوستن به کمپین ایران همدل به دعوت وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات و تخصیص کددستوری #1441 برای گردآوری و دوبرابر کردن یاری های مردمی به آسیب دیدگان از ویروس کرونا در استان خوزستان و تغییر موقت نام شبکه را به نتیجه رسانده است.

انجام این اقدامات، موجب تقدیر مراکز و نهادهای مختلف از ایرانسل شده که کسب جایزه بین المللی بهترین برنامه اخلاق مداری سال 2019 از موسسه اخلاق حرفه ای و همینطور کسب جایزه معتبر BRIGHT در گروه ام تی ان تنها بخشی از افتخارهای ایرانسل در سال گذشته بوده است.

ایرانسل همزمان با شتاب جهانی دیجیتال و دگرگونی های دیجیتال فراوان در زندگی انسان، به عنوان یک مجموعه عظیم و حرفه ای همچون گذشته با این پیشرفت ها همگام خواهد بود تا زندگی دیجیتال را با افتخار به مردم عزیز ایران عرضه و نبض زندگی دیجیتال را در دست بگیرد.

2121

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 4 مرداد 1399 بروزرسانی: 4 مرداد 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 3340

به "دستاوردهای ایرانسل در ارائه خدمات دیجیتال تشریح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستاوردهای ایرانسل در ارائه خدمات دیجیتال تشریح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید