رقابت جدی تر یوتوب با اینستاگرام؛ ویدیوهای Shorts سه دقیقه ای می گردد
به گزارش آریا بلاگ، برنا: رقابت دو شبکه اجتماعی اینستاگرام و یوتیوب برای ساخت ویدئوهای کوتاه جدی تر می گردد.
تا امروز، ویدئوهای کوتاه یا شورتز (Shorts) در یوتوب حداکثر 60 ثانیه بودند اما این سرویس ویدئویی محبوب میخواهد از 15 اکتبر (24 مهر) مدت آن ها را به 3 دقیقه افزایش دهد.
طبق توضیحات وب سایت یوتوب، این تغییر که بسیاری از تولیدکنندگان محتوا خواستار آن بودند، برای همه جانبه ترکردن داستان سرایی در S hort s اعمال خواهد شد. در بیانیه این شرکت آمده است:
از 15 اکتبر، می توانید شورتز 3 دقیقه ای آپلود کنید. این یکی از ویژگی های درخواستی اصلی محتواسازان بوده؛ بنابراین خوشحالیم که انعطاف بیشتری برای گفتن داستان در اختیار شما بگذاریم. این تغییر برای ویدیوهایی اعمال می گردد که از نظر نسبت تصویر مربعی یا بلند هستند و روی هیچ ویدیویی که قبل از 15 اکتبر آپلود نموده اید، اعمال نمی گردد. در ماه های آینده برای بهبود پیشنهاد شورت های طولانی تر کوشش می کنیم.
منبع: انتخاب