روایت 14 قصه گوی چهارمحال و بختیاری در جشنواره قصه گویی

به گزارش آریا بلاگ، مدیرکل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با افتتاح جشنواره قصه گویی در استان، 14 قصه گو در بخش ملی قصه هایشان را روایت کردند.

روایت 14 قصه گوی چهارمحال و بختیاری در جشنواره قصه گویی

حجت الله آسمند گفت: مرحله استانی جشنواره قصه گویی همزمان با هفته ملی کودک از 16 مهرماه با به روی صحنه رفتن 14 قصه گو به صورت حضوری فعالیت خود را شروع کرد.

وی افزود: در اولین روز از این رویداد بچه ها، نوجوانان، پدران، مادران، مادربزرگ ها، پدر بزرگ ها و مربیان مراکز فرهنگی هنری شهرکیان، شماره یک شهرکرد، فرخشهر و قصه گویان آزاد به روایت قصه های خود پرداختند.

بیشتر بخوانید

آسمند افزود: سپیده ابراهیمی با روایت قصه شاد ترین روز زندگی به زبان اشاره تنها قصه گوی شرکت کننده در بخش زبان اشاره برای ناشنوایان بود که در اولین روز این مسابقات قصه خود را اجرا کرد.

وی ادامه داد: رقابت مرحله استانی بیست و چهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی همزمان با هفته ملی کودک از 16 تا 21 مهرماه با حضور 212 نفر از شرکت کنندگان بخش ملی در سالن اجتماعات کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان از ساعت 08:00 صبح شروع می گردد و تا ساعت 17:00 ادامه خواهد داشت و حضور علاقمندان در این جشنواره بلامانع است.

خبرنگاران چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 مهر 1401 بروزرسانی: 17 مهر 1401 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 10941

به "روایت 14 قصه گوی چهارمحال و بختیاری در جشنواره قصه گویی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایت 14 قصه گوی چهارمحال و بختیاری در جشنواره قصه گویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید