سیندرلا و داف در آمار فروش اول و آخر شدند

به گزارش آریا بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از باکس آفیس موجو، این هفته فیلم تازه از راه رسیده سیندرلا در راس باکس آفیس جای گرفت. ظرف این یک هفته ترتیب فیلم ها چنین تغییر نموده است.

سیندرلا و داف در آمار فروش اول و آخر شدند

1. اقتباس جدید کنت برانای کارگردان از داستان پریان کلاسیک سیندرلا پیروز شد در اولین هفته حضور خود در باکس آفیس با درآمد بیش از 70 میلیون دلار در رتبه اول جای بگیرد. فروش بین المللی فیلم تا به حال 132 میلیون دلار بوده است. این فیلم که توسط کمپانی بوئنا ویستا توزیع می گردد، با بودجه 95 میلیون دلاری ساخته شده و از بازیگران آن می توان به لیلی جیمز، ریچارد مدن، کیت بلانشت و هلنا بونهام کارتر اشاره نمود.

2. تمام شب بدو ساخته ژام کولت-سرا هم در هفته اول حضورش در باکس آفیس پیروز به کسب رتبه دوم شد. این فیلم با فروش داخلی 11 میلیون دلار به فروش بین المللی بیش از 17 میلیون دلار رسید. در این فیلم اکشن لیام نیسون نقش یک قاتل مافیا را بازی می نماید که یک شب وقت دارد تصمیم بگیرد می خواهد از پسرش مایک که زندگی اش در خطر است دفاع کند یا از بهترین دوستش شان مگوایر که رییس مافیا است و می خواهد مایک را به خاطر مرگ پسر خودش به قتل برساند.

3. مرد پادشاه: سرویس مخفی ساخته متیو وان با بازی کالن فرت این هفته با فروشی 6.2 میلیون دلاری پس از پنج هفته فروش، فروش کل خود را به بیش از 107 میلیون دلار رسانده و در2635 سالن نمایش داده می گردد. از دیگر بازیگران این فیلم ساخت کمپانی فاکس می توان به ساموئل ال جکسون، مایکل کین و مارک استرانگ اشاره نمود.

4. فوکوس با بازی ویل اسمیت که توانسته بود پنجاه طیف گری را از راس پایین بکشد، در سومین هفته نمایشش به مکان چهارم منتقل شد. این فیلم با فروش 5.805 میلیون دلاری در 2855 سالن سینما، مجموع فروشش را به بیش از 44 میلیون دلار رساند.

5. چپی از سونی پیکچرز ساخته نیل بلومکمپ فیلمی اکشن و علمی-تخیلی است. قهرمان این فیلم روباتی است که تصمیم می گیرد به آدم ها ملحق گردد. این فیلم که با بودجه 49 میلیون دلار فراوری شده، با بازی هیو جکمن و دیو پاتل، با فروشی 8.5 میلیون دلاری در دومین هفته حضور خود در باکس آفیس در رتبه پنجم جای گرفت.

6. دومین هتل برتر گل همواره بهار عحیب این فیلم به کارگردانی جان مدن، فیلمی کمدی رمانتیک با بازی چهره های سرشناسی چون جودی دنچ، ریچارد گر، مگی اسمیت و دیو پاتل، دیگر فیلم نسبتا تازه وارد به باکس آفیس، در هفته دوم اکرانش در مکان ششم جای گرفته است. این فیلم با نمایش در 2022 سالن فروشی 5.7 میلیون دلاری را در این هفته تجربه نموده و فروش کلش را به 18 میلیون دلار رسانده است.

7. باب اسفنجی بیرون از آب این بار از مکان پنجم به صندلی هفتم آمد. این فیلم در این آخر هفته 4.1میلیون دلار فروخت تا مجموع فروشش در شش هفته را به بیش از 154 میلیون دلار برساند. این انیمیشن پیروز در 2659 سالن سینما در حال نمایش است.

8. مک فارلند، ایالات متحده آمریکا ساخته نیکی کارو با بازی کوین کاستنر که هفته پیش ششم بود، در چهارمین هفته نمایشش 3.6 میلیون دلار فروش کرد و مجموع فروش خود در 2455 سالن سینما را به 34.9 میلیون دلار رساند.

9. تک تیرانداز آمریکایی این هفته به مکان نهم دست یافت و در مجموع بیش از 341 میلیون دلار فروش را ثبت کرد. این فیلم در دوازدهمین هفته حضورش در باکس آفیس پیروز به کسب 2.9 میلیون دلار در 2001 سالن سینما شد.

10. داف این فیلم کمدی به کارگردانی آری سندل که هفته پیش دهم بود، در چهارمین هفته نمایشش 2.9 میلیون دلار فروش کرد تا در مجموع رقم 30.3 میلیون دلار را به نام خودش ثبت نموده باشد. فیلم های پنجاه طیف گری، تاثیر لازاروس و کار ناتمام در رتبه های بعدی جای گرفتند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 824

به "سیندرلا و داف در آمار فروش اول و آخر شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیندرلا و داف در آمار فروش اول و آخر شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید