صدور حکم بازداشت مالک شبکه ماهواره ای دجله عراق

به گزارش آریا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، دادگاه رصافه از صدور حکم بازداشت جمال الکربولی، مالک شبکه ماهواره ای دجله، به علت معین نبودن محل اقامت او در عراق، اطلاع داد.

صدور حکم بازداشت مالک شبکه ماهواره ای دجله عراق

در بیانیه ای که توسط شورای عالی قضایی عراق صادر شده آمده است: گروهی از وکلای عراق از اقدام شبکه ماهواره ای دجله که همزمان با برگزاری مراسم عاشوری حسینی اقدام به پخش پایکوبی و آواز نموده بود، به عنوان بی احترامی به شعائر مذهبی یک گروه مذهبی عراق شکایت نموده اند و با توجه به اینکه محل اقامت کربولی معین نبوده، حکم بازداشت او صادر شده است.

شبکه ماهواره الدجله عراق همزمان با فرا رسیدن عاشورای حسینی (ع) در اقدامی هتاکانه با پخش بعضی برنامه های نامناسب و غیراخلاقی موجب برانگیخته شدن احساسات مسلمانان و خشمگین شدن آنها شد. در حالی که به مناسبت روز عاشورای حسینی مسلمانان و شیعیان در عراق و نقاط مختلف دنیا مشغول عزاداری برای اباعبدالله الحسین (ع) بودند، الدجله بدون توجه به احساسات مسلمانان و احترام به شعائر دینی آنها اقدام به پخش کنسرت و موسیقی های مبتذل کرد تا به ساحت مقدس امام حسین (ع) دهن کجی نموده باشد.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 4348

به "صدور حکم بازداشت مالک شبکه ماهواره ای دجله عراق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور حکم بازداشت مالک شبکه ماهواره ای دجله عراق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید