فینال لیگ بسکتبال به مرحله سوم رسید، قهرمان درآبادان معین می گردد؟

به گزارش آریا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، به فاصله چهار روز از برگزاری دومین دیدار مرحله نهایی رقابت های بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور، دیدارهای سوم و چهارم این مرحله طی دو روز متوالی و در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه به میزبانی آبادان برگزار می گردد.

فینال لیگ بسکتبال به مرحله سوم رسید، قهرمان درآبادان معین می گردد؟

شهرداری گرگان و نفت آبادان که هر دو با پشت سرگذاشتن حریفانی مدعی، فینالیست لیگ برتر شدند در شرایطی این دو دیدار را برگزار می نمایند که از حیث تعداد برد و باخت مساوی با هم هستند. گرگانی ها که مدت ها از دیدارهای خانگی خود شکستی متحمل نشده بودند، نتیجه دیدار اول فینال را واگذار کردند اما توانستند در دومین دیدار خانگی خود که به خاطر عملکرد داوران با شرایطی خاص و انتقادی برگزار گردید، پیروز شوند. همین پیروزی آنها را به دیدارهای باقی مانده فینال و نتیجه گیری در آنها امیدوارتر نموده است.

شاگردان حمید کلاسنگیانی برای اینکه شگفتی خود در این فصل از مسابقات را با بالا بردن جام قهرمانی کامل نمایند باید حداقل از یکی از دو دیدار پیش رو نتیجه بگیرند تا خود میزبان دیدار پایانی و معین نماینده در قهرمانی شوند. رسیدن به این مهم اما منوط به گذر از انگیزه و اراده ای است که قطعاً آبادانی ها برای نتیجه گیری از دیدارهای خانگی خود دارند. شهرداری گرگان در حالی این دیدار را برگزار می نماید که وضعیت پتی برای همراهی بازیکنان معین نیست. این بازیکن آمریکایی در دیدار دوم فینال مصدوم شد.

این سومین حضور تیم نفت آبادان در فینال لیگ بسکتبال است. نفت آبادان دو فینال قبل را به پتروشیمی واگذار کرد اما اگر برنده دیدارهای چهارشنبه و پنجشنبه گردد، برای نخستین بار قهرمان لیگ برتر خواهد شد آن هم بدون بازیکن خارجی؛ در کل این اولین بار است که یک تیم بدون بازیکن خارجی به فینال لیگ برتر صعود می نماید. نفت آبادان دو فینال گذشته خود را با استفاده از بازیکنان خارجی به دست آورد اما سال جاری بدون بهره گیری از این فاکتور فینالیست شد و میخواهد تا قهرمانی هم پیش برود.

در هر صورت نتیجه دیدار سوم فینال معین نماینده نهایی نخواهد بود. تیمی که در این دیدار صاحب فزونی گردد، در صورتیکه نتیجه دیدار چهارم را هم از آن خود کند قهرمان خواهد شد و در غیر این صورت، دیدار پنجم از چهره قهرمان رو نمایی می نماید.

برنامه دیدارهای سوم و چهارم مرحله فینال لیگ برتر بسکتبال به این توضیح است:

دیدار اول فینال

* شهرداری گرگان 63 - نفت آبادان 67

دیدار دوم فینال

* شهرداری گرگان 81 - نفت آبادان 79

دیدار سوم فینال

چهارشنبه 11 اردیبهشت ماه

* نفت آبادان - شهرداری گرگان

دیدار چهارم فینال

پنجشنبه 12 اردیبهشت ماه

* نفت آبادان - شهرداری گرگان

دیدار پنجم فینال

یکشنبه 15 اردیبهشت ماه

* شهرداری گرگان - نفت آبادان

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 114

به "فینال لیگ بسکتبال به مرحله سوم رسید، قهرمان درآبادان معین می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فینال لیگ بسکتبال به مرحله سوم رسید، قهرمان درآبادان معین می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید