لیست کالری فست فودهای محبوب ، چطور کالری مصرفی پیتزا را بسوزانیم؟

به گزارش آریا بلاگ، یک متخصص تغذیه درباره میزان کالری پیتزا، سیب زمینی سرخ شده، مرغ سوخاری، همبرگر و بعضی خوراکی های محبوب و روش سوزاندن کالری این موادغذایی شرح داد.

لیست کالری فست فودهای محبوب ، چطور کالری مصرفی پیتزا را بسوزانیم؟

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران فرزانه خدا قلی زاده ،درباره روش سوزاندن کالری مواد غذایی مختلف اظهار کرد: گاهی اوقات فردی که رژیم کاهش وزن دارد، مواد غذایی خارج از رژیم خود مصرف می نماید و از کالری آن اطلاعی ندارد.

او اضافه نمود: برای سوزاندن کالری این مواد می توان از انواع ورزش ها یاری گرفت تا کالری مازاد دریافتی را سوزاند. علاوه بر ورزش، داشتن یک رژیم غذایی سالم نیز می تواند به کاهش وزن یاری کند. حتما مقدار زیادی میوه، سبزیجات، غلات کامل، گوشت بدون چربی و محصولات لبنی کم چرب را به رژیم غذایی روزانه خود بیفزایید و روزانه 500 کالری را از رژیم غذایی کم کنید.

آشنایی با میان وعده های کم کالری

  • برای سوزاندن کالری 2 تکه پیتزا چقدر ورزش کنیم؟

متخصص تغذیه گفت: برای سوزاندن کالری 2 تکه پیتزا، 30 دقیقه دویدن با سرعت 8 کیلومتر در ساعت، 15 دقیقه دویدن با سرعت 14 کیلومتر در ساعت، 40 دقیقه حرکت درجا، 60 دقیقه پیاده روی با سرعت 5 کیلومتر در ساعت، 40 دقیقه شنا، 30 دقیقه دوچرخه سواری ،45 دقیقه ایروبیک نیاز است البته برای سوزاندن کالری پیتزا می توانید تنها یکی از ورزش های بالا را انتخاب کنید. برای سوزاندن بستنی ضروری است 60 دقیقه تند پیاده روی کنید و برای سوزاندن یک لیوان نوشابه باید 15 الی 20 دقیقه ورزش هوازی انجام دهید.

  • کالری همبرگر و مرغ سوخاری

او گفت: سه تکه مرغ سوخاری حدود 700 کالری دارد که برای سوزاندن آن حدودا به 1.5 ساعت پیاده روی تند نیاز است. همبرگر حدود 400 الی 500 کالری دارد که برای سوزاندن آن حدود یک ساعت پیاده روی تند یا یک ساعت شنا نیاز است.

  • کالری کیک شکلاتی چقدر است؟

خدا قلی زاده گفت: 500گرم کیک شکلاتی با خامه 1000 کالری دارد که برای سوزاندن آن به 2 ساعت ورزش هوازی نیاز است. هر 120 گرم سیب زمینی سرخ شده حدود 350 گرم کالری دارد که برای سوزاندن آن نیاز به 1.5 ساعت ورزش هوازی است.شکلات خامه ای صبحانه یک قاشق غذاخوری 70 تا 90 کالری نیاز به 20 دقیقه پیاده روی تند دارد. شیرینی ناپلئونی و رولت 250 کالری دارد که حدودا به یک ساعت پیاده روی تند نیاز دارد همچنین دونات 230 کالری دارد که به 50 دقیقه پیاده روی تند نیاز است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 3 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 2044

به "لیست کالری فست فودهای محبوب ، چطور کالری مصرفی پیتزا را بسوزانیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیست کالری فست فودهای محبوب ، چطور کالری مصرفی پیتزا را بسوزانیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید